محصولات

مشاهده همه
سبد خرید شما خالی است
جستجو

محصول مورد نظر خود را در قسمت جستجو وارد کنید!

قیمت ساعت‌مچی دنیل‌کلین

قیمت ساعت‌مچی دنیل‌کلین

برند دنیل کلین دارای اصالتی ترکیه‌ای است. گروه دنیل‌کلین در سال 1970 تشکیل و در سال 1973 با شعار "مد روز برای همه" وارد بازارهای جهانی گردید. همانطور که از این شعار پیداست هدف این برند ارائه محصولات لوکس و باکیفیت در عین حال با قیمتی مناسب است. جامعه‌ی هدف برند دنیل‌کلین افرادی هستند که عاشق پوشیدن لباس‌ها و اکسسوری‌های زیبا و با کیفیت هستند و قیمت تمام شده نیز برایشان اهمیت دارد.

قیمت ساعت‌مچی دنیل‌کلین

همانطور که گفته شد قیمت ساعت‌مچی دنیل‌کلین در بازه ارزان و اقتصادی قرار می‌گیرد. این مسئله در ذهن بعضی افراد ممکن است اینگونه تداعی شود که احتمالا این امر بعلت کیفیت پایین محصولاتش است. اینکه این تفکر در مورد این برند صحیح است یا خیر موضوعی است که قرار است در این مطلب به آن بپردازیم.

ساعت دنیل کلین

توجه به معیار شما برای خرید یک ساعت‌مچی

هر شخص برای خرید ساعت‌مچی معیارهای بخصوص خود را در نظر می‌گیرد. بعضی افراد کارایی ساعت برایشان اهمیت دارد و برخی زیبایی، که هر کدام این معیارها در قیمت تمام شده ساعت‌مچی تاثیر گذار است. برند دنیل‌کلین تمامی معیار‌هایی که افراد برای انتخاب ساعت‌مچی در نظر می‌گیرند را مورد مطالعه قرار داده است. به همین علت این برند یکی از متنوع‌ترین برندهای حال حاضر در دنیاست. دنیل کلین در هر مدل از ساعت‌مچی‌های خود سعی داشته یک مشخصه از ساعت‌مچی را به کمال برساند. بعضی مدل‌ها دارای زیبایی بخصوص و برخی دارای کارایی بالایی هستند. اگر شما فردی هستید که مهمانی زیاد می‌روید یا محل کار شما بگونه‌ای است که نیاز به یک ساعت‌مچی مقاوم دارید و یا حتی در هنگام ورزش‌های روزانه می‌خواهید میزان کالری مصرف شده و ضربان قلب خود را مشاهده کنید، برند دنیل‌کلین مدلی مخصوص به معیار شما طراحی کرده است. این برند سعی نداشته تا تمامی مشخصه‌ها را در یک مدل بگنجاند. این عملکرد دنیل‌کلین در طراحی ساعت‌مچی‌های خود باعث کاهش قیمت چشمگیر محصولاتش شده است. به همین دلیل خرید ساعت دنیل کلین برای شما به صرفه است.

کاهش قیمت تمام شده

برند دنیل‌کلین یک برند ترکیه‌ای است و تمامی مدل‌های این برند ساعت‌مچی در ترکیه طراحی می‌گردد. ساعت‌مچی‌های این برند مانند کمپانی‌های بزرگ دنیا در چین ساخته می‌شوند. این امر به علت وجود نیروی کار ارزان‌تر و پرداخت مالیات کمتر در کشور چین است که باعث کاهش قیمت تمام شده‌ی تولید ساعت‌ها می‌شود. در نتیجه خرید ساعت دنیل کلین، انتخاب خوبی خواهد بود.

ساعت دنیل کلین

استفاده از مواد اولیه مقرون به‌صرفه و با کیفیت

این برند سعی کرده در راستای هدف خود یعنی عرضه محصولات مد روز برای تمامی افراد، علاوه بر توجه به طراحی از مواد اولیه با کیفیت استفاده کند. دنیل‌کلین در ساخت اکثر مدل‌های ساعت‌مچی خود از استیل ضد‌زنگ، پلاستیک و شیشه‌های معدنی استفاده کرده است که بسیار مقرون بصرفه‌تر از تیتانیوم یا طلا، رزین و شیشه‌های یاقوت هستند. همچنین این برند در مکانیزم موتورهای ساعت‌مچی ارزان قیمت خود از مکانیزم کوارتز (باتری‌دار) به جای موتور‌های سولار(خورشیدی) و موتورهای مکانیکی(اتوماتیک)، بهره گرفته است. این عملکرد برند دنیل‌کلین باعث شده است که به عنوان برندی اقتصادی در عین حال با کیفیت در دنیای ساعت‌مچی شناخته شود.

قیمت مناسب‌تر، خیالی آسوده‌تر

چند مورد از دلایل قیمت مناسب برند دنیل‌کلین را در کنار کیفیت مطلوب آن‌ها بررسی کردیم.

اما قیمت مناسب چه مزیت‌هایی برای طرفداران این برند محبوب ایجاد می‌کند؟

ارزان‌تر ست کنید

دیگر نیازی نیست برای ست کردن ساعت‌مچی خود با نوع پوشش خود هزینه بالایی را بپردازید. همانطور که اشاره شد برند دنیل‌کلین یکی از متنوع‌ترین برندهای حال حاضر دنیاست. شما می‌توانید برای قرارهای کاری، مهمانی، طبیعت‌گردی و ورزش، ساعت متناسب به نوع سلیقه و فعالیت خود را داشته باشید، در عین حال مجموع قیمت این ساعت‌ها کمتر از یک ساعت ارزان قیمت سوئیسی یا ژاپنی باشد. گرچه باید توجه داشت که برند دنیل‌کلین برندی است که در دنیای مد فعالیت می‌کند و وارد طراحی ساعت‌مچی‌های تخصصی نشده است. برای مثال این برند تا به امروز ساعت‌مچی مخصوص غواصان و یا خلبانان طراحی نکرده است.

ساعت مسترعقربه

راحت‌تر هدیه دهید.

تنوع بالا، کیفیت مناسب و قیمت به‌صرفه‌ی ساعت‌مچی‌های دنیل‌کلین این برند را به یکی از گزینه‌های محبوب برای هدیه دادن تبدیل کرده است. گذشته از سن افراد، نوع تیپ و سلیقه‌ی آن‌ها شما می‌توانید به‌راحتی ساعت‌مچی مناسب برای فرد مورد نظر خود را در این برند پیدا کنید.

شما قیمت بدهید.

شما برای خرید یک ساعت‌مچی که دارای برندی مشخص و با سابقه‌ای درخشان است چه مقدار می‌خواهید هزینه کنید؟ بودجه شما در هر بازه قیمتی قرار داشته باشد این برند مدل‌هایی طراحی کرده است که بتواند شما را رازی نگاه دارد. نگران بودجه خود نباشید شما با هر بودجه‌ای که دارید می‌توانید، ساعتی اصل و با کیفیت داشته باشید که قطعا سال‌ها برای شما کار خواهد کرد.

قدرت انتخاب خود را بالا ببرید.

یکی از متنوع‌ترین برندهای ساعت‌مچی در ایران بدون شک، برند دنیل‌کلین است. این برند سعی نداشته تا مشتری را در انتخاب گزینه‌ها محدود کند. شاید شما از یک مدل ساعت‌مچی خوشتان آمده باشد اما رنگ آن را نمی‌پسندید که باعث شده است در انتخاب خود تردید داشته باشید. تنوع در مدل و رنگبندی دنیل‌کلین را به یکی از بهترین گزینه‌ها برای افراد سخت پسند و شیک‌پوش تبدیل کرده است. ناگفته نماند که بازه قیمتی مناسب این برند، قدرت انتخاب را دو چندان کرده است.

قیمت ساعت‌مچی دنیل‌کلین در ایران

شاید چند سالی نباشد که برند دنیل‌کلین وارد بازار ایران شده است. در همین مدت کوتاه این برند طرفداران خود را پیدا کرده است. از جمله دلایل مهمی که این برند با استقبال خوبی در ایران مواجه شده، کیفیت، تنوع بالا و همگام بودن با مد روز است. شاید از نظر مردم ایران قیمت در جایگاه دوم برای خرید یک ساعت‌مچی قرار گیرد. امروزه با روند افزایشی قیمت‌ها، درکنار کیفیت مناسب، قیمت نیز اهمیت پیدا کرده است. درسال‌های گذشته به دلیل تورم بالا قیمت ساعت‌مچی نیز به طبع افزایش پیدا کرده است. برند دنیل‌کلین هم از این قاعده مثتثنی نبوده و قیمت این برند در ایران با افزایش رو به رو بوده است. اگرچه قیمت این برند در حال حاضر بسیار کمتر از رقبای سوئیسی و ژاپنی خود در ایران است.

جالب است بدانید که برند دنیل کلین در بیش از 80 کشور دنیا نمایندگی فعال دارد. این مسئله از این نظر حائز اهمیت است که این برند یک برند جهانی است.­­­­­­­ دنیل‌کلین توانسته استانداردهای کشور‌های مختلف را کسب کند و در تمامی جهان طرفداران خود را داراست. و در سال 2020 جایگاه دوم را در بین برندهای محبوب کشور هند بدست آورده است.

 دو مدل پیشنهادی ساعت مردانه دنیل کلین:

دو مدل پیشنهادی ساعت زنانه دنیل کلین:

 

خلاصه

قیمت برند دنیل‌کلین در کنار کیفیت و تنوع بالا این برند را به برندی محبوب در جهان تبدیل کرده است. این برند سعی داشته تا با کاهش هزینه‌های تولید، مدل‌های خود را با قیمتی مناسب روانه بازارهای جهانی کند. البته رویکرد برند دنیل‌کلین در طراحی مدل‌های خود توجه بیشتر به سلیقه افراد و همچنین پایین نگه‌داشتن بازه قیمتی ساعت‌مچی‌های خود بوده است. دنیل‌کلین برندی متعلق به دنیای مدروز است. این برند سعی نداشته تا با گنجاندن عملکردهای مختلف باعث افزایش قیمت ساعت‌مچی‌های خود شود. از این رو اکثر مدل‌های این برند تک‌عقربه‌ای با ظاهری ساده و شیک طراحی شده‌اند. تنوع بالای این برند گزینه‌های زیادی را در برابر شما قرار می‌دهد که انتخاب را برای بعضی آسان و برای برخی افراد سخت خواهد کرد.

 

حساب من

حساب من


سفارشات من

اطلاعات شخصی

ارتباط با ما

ارتباط با ما


شماره تماس پشتیبانی فروش : 55697714

شعبه مرکزی : تهران، خیابان ۱۵ خرداد، بازار بزرگ، پاساژ ساعت، پلاک ۲ 

شعبه سعادت آباد : تهران، شهرک غرب بلوار فرحزادی، میدان کتاب ابتدای بلوار کوهستان، مجتمع تجاری اُپال، طبقه ۲، پلاک 211

 

فروشگاه اینترنتی گالری ساعت عقربه  
 

گالری ساعت عقربه با 40 سال تجربه در فروش ساعت های اصل و اورجینال نامی شناخته شده در بازار ساعت مچی ایران می باشد. 
عقربه دارای نمایندگی بیش از سی برند مطرح روز دنیا و تنوعی بالغ بر 10000 مدل ساعت مچی اصل و اورجینال در تمامی رنج های قیمتی از بهترین مقصد های شما برای خرید ساعت مچی می باشد. همچنین شما می توانید از مشاوره تخصصی و رایگان مستر عقربه برای یک خرید راحت و اسان بهره ببرید.

اتحادیه ساعت عقربه
enamad aghrabeh
لطفا صبر کنید...