محصولات

مشاهده همه
سبد خرید شما خالی است
جستجو

محصول مورد نظر خود را در قسمت جستجو وارد کنید!

ساعت زنانه کاسیو

ساعت کاسیو زنانه

یکی از لوازمی که بسیاری از افراد بدون آن از خانه خارج نمی‌شوند ساعت است. همراه داشتن ساعت نه تنها موجب آگاهی از زمان می‌شود بلکه به عنوان یک اکسسوری در استایل و ظاهر فرد بسیار موثر است. استفاده از ساعت می‌تواند به نوع پوشش شما جلوه زیبایی ببخشد. اگر برای تفریح با شلوار جین و پوشش اسپرت بیرون می‌روید یک ساعت مچی با بند چرمی می‌تواند استایل شما را کامل کند. اگر به یک مهمانی یا مراسم خاص می‌روید ساعت‌های فلزی تزیینی می‌تواند یک انتخاب عالی باشد. در نهایت اگر قصد شما خرید یک ساعت شیک، باکیفیت و بادوام زنانه است ساعت کاسیو زنانه گزینه مناسبی است.

تاریخچه شرکت کاسیو

شرکت کاسیو در آوریل سال 1946 توسط یک مهندس ژاپنی به نام تادائو کاشیو تاسیس شد. هم اکنون دفتر مرکزی این شرکت در شیبویا، توکیو و ژاپن قرار دارد. کاسیو یک شرکت ژاپنی و چند ملیتی است که در زمینه طراحی و ساخت انواع ساعت مچی، ساعت اتمی، ماشین حساب، گوشی موبایل، لپ‌تاپ، دوربین فیلمبرداری و دیجیتال، سازها و لوازم موسیقی فعالیت دارد. برای اولین بار ساعت مچی با یک دوربین داخلی دیجیتال توسط این شرکت ساخته شد. هم اکنون محصولات این برند به خصوص ساعت کاسیو زنانه در سراسر جهان قابل تهیه و خریداری است.

ساعت کاسیو زنانه

ساعت کاسیو زنانه

 

 

برند کاسیو با به کارگیری خلاقیت، ساعت‌هایی شیک و زیبا و البته باکیفیت به کاربران خود ارائه می‌دهد. همین ویژگی‌های برند کاسیو سبب محبوبیت آن در میان افراد زیادی به خصوص خانم‌ها شده است. حتی برخی از طرفداران ساعت کاسیو از چهره‌های مشهور و هنری هستند. اگر به عنوان یک خانم دنبال خرید ساعت مناسب برای خود هستید ساعت کاسیو زنانه می‌تواند گزینه مناسبی باشد. همچنین اگر به دنبال ساعتی برای هدیه هستید بی‌شک ساعت مچی کاسیو هدیه‌ای عالی و به یاد ماندنی خواهد بود.

ساعت کاسیو زنانه با طیف وسیع و خیره‌کننده خود می‌تواند در ایجاد یک سبک و استایل بروز نقش موثری داشته باشد. این برند با تنوع بالایی که دارد می‌تواند مکمل هر لباسی برای خانم‌ها باشد. چه به دنبال ساعت‌های ظریف و جواهر مانند باشید چه علاقه‌مند به ساعت‌های اسپرت یا بند چرمی باشید می‌توانید آن را در برند کاسیو بیابید.

تنوع رنگها و طرح ها

برند کاسیو از تنوع بسیار بالایی برخوردار است. طراحان و کارکنان این برند ساعت‌هایی باکیفیت بالا در طرح‌های پویا و سبک‌های متنوع تولید می‌کنند. با توجه به این موضوع، ساعت‌های کاسیو می‌تواند مناسب هر سن و سلیقه‌ای باشد. شما در این برند ساعت مچی هر آن چیزی که می‌خواهید و نیاز دارید را می‌توانید بیابید.

ساعت زنانه کاسیو

ساعت‌های مچی کاسیو از لحاظ نوع صفحه در شکل‌های مختلفی چون دایره، مربع، مستطیل و چند ضلعی هستند. همچنین بندهای مختلفی از جنس پارچه، چرم اصل، فلز، پلاستیک، رزین، سیلیکون و سایر مواد مصنوعی دارند. با توجه به تنوع بالای صفحه، بند و جنس ساعت، می‌توانید مناسب‌ترین مدل بر اساس رنگ پوست و نوع پوشش خود را انتخاب کنید.

اگر می‌خواهید ظاهرتان رسمی به نظر برسد ساعت کاسیو زنانه با بند استیل ضد زنگ می تواند گزینه‌ای مناسب باشد. در صورتی که علاقه‌مندید ساعت را با جواهرات طلایی رنگ خود ست کنید می‌توانید گزینه مورد نظر خود را از میان ساعت‌های طلایی رنگ برند کاسیو پیدا کنید. اگر طلایی رنگ مورد علاقه شما برای ساعت نیست رزگلد جایگزین مناسبی خواهد بود. با این حال اگر رنگ‌های سردتر را می‌پسندید رنگ نقره‌ای ساعت کاسیو می‌تواند همان چیزی باشد که شما می‌خواهید.

همچنین اگر تمایل دارید در مهمانی‌ها بدرخشید ساعت‌های تزیینی کاسیو می‌تواند مناسب شما باشد. در نهایت شما هر رنگی را ترجیح بدهید مطمئنا موردی را پیدا خواهید کرد که با سلیقه شما همخوانی داشته باشد. انواع گوناگون ساعت‌های کاسیو برای موقعیت‌های مختلفی چون محل کار، محل تحصیل، سفر تفریحی، مجالس و مهمانی‌ها مناسب هستند.

قابلیت‌ها و امکانات

برند کاسیو ساعت‌هایی تحت مجموعه‌های مختلف ارائه می‌دهد. این ها شاملG-Shock ،Baby-G ، Sheen و بسیاری نمونه‌های دیگر است. هر کدام از این مجموعه‌ها دارای ویژگی و سبک‌های منحصربفردی هستند که می‌تواند پاسخگوی نیازهای هر شخص باشد.

اگر ساعتی با فناوری و امکانات پیشرفته می‌خواهید مطمئنا طیف ساعت‌های G-Shock برای شما مناسب خواهد بود. این ساعت‌ها ضد آب هستند همچنین از کرونومتر برخوردارند. بنابراین استفاده از این نوع برای افرادی که اهل فعالیت‌های ورزشی یا ماجراجویی در فضاهای باز هستند مناسب است.

قابلیت‌های مختلفی چون مقاومت در برابر آب، کرونوگراف، ساعت زنگ دار، ارتفاع سنج، فشار سنج، تقویم، قطب نما و... در ساعت‌های برند کاسیو دیده می‌شود. ساعت‌هایی با قابلیت کرونوگراف دارای سه شماره‌گیری فرعی برای نشان دادن زمان در چند ثانیه، دقیقه و ساعت هستند.

یکی از انتخاب‌های مناسب برای افرادی که به دنبال ساعت کاربردی هستند، ساعت هوشمند این برند است. این ساعت‌ها از آن جایی که امکانات بالایی دارند می‌توانند ساعت‌های مناسبی برای استفاده روزمره باشند. با استفاده از ساعت‌های هوشمند می‌توانید خیلی راحت به شنا بروید، موسیقی گوش دهید و کارهای دیگری انجام دهید.

راه های تشخیص اصل یا فیک بودن ساعت کاسیو

ساعت مچی زنانه کاسیو

خیلی اوقات دیده می‌شود از محصولاتی که در بازار طرفدار زیادی دارند نمونه‌های فیک ساخته می‌شود. برند کاسیو نیز با توجه به محبوبیتی که در میان برندهای ساعت دارد از این قاعده مستثنی نیست. حال سوال اینجاست: چه راهی برای تشخیص ساعت کاسیو اصل از فیک وجود دارد؟ برای اطمینان از اصالت ساعت و خریدی بدون مشکل کافی است موارد زیر را در نظر داشته باشید.

اول از هر چیز سعی کنید برای خرید ساعت کاسیو زنانه به سراغ فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های معتبر بروید. فروشگاه‌های معتبر زیادی در کشور وجود دارد که می‌توان ساعت کاسیو اصل را از آن‌ها تهیه کرد. نکته دوم توجه به نوع بسته‌بندی ساعت کاسیو است. برای این کار می‌توانید در وب‌سایت شرکت کاسیو نوع بسته‌بندی را ببینید و آن‌گاه با ساعت انتخابی خود مقایسه کنید. همچنین در بسته‌بندی‌های ساعت اصل دفترچه راهنما و کارت گارانتی بین‌المللی وجود دارد.

نکته سوم که لازم است به آن دقت کنید چک کردن لوگو داخل صفحه ساعت کاسیو زنانه و پشت قاب آن است. نکته چهارم بررسی یکسان بودن کد حک شده پشت قاب ساعت با کد داخل دفترچه راهنما است. یکی دیگر از نکات بارزی که می تواند نشان‌دهنده تقلبی بودن ساعت کاسیو زنانه باشد اختلاف قیمت فروشگاه موردنظر با فروشگاه‌های دیگر است. البته این را هم در نظر داشته باشید که برخی از افراد ساعت فیک را به قیمت اصل می‌فروشند. پس از چک کردن همه این موارد، ویژگی‌ها و قابلیت‌های ساعت مورد نظر را بررسی کنید. بسیاری از ساعت‌های فیک امکانات و ویژگی‌های ساعت اصل را ندارند.

 

خلاصه:

ساعت کاسیو زنانه از محصولات شرکت کاسیو است که دفتر مرکزی آن در شیبویا، توکیو و ژاپن قرار دارد. این ساعت با داشتن، طرح، رنگ و جنس‌های متنوع بسیار مناسب برای افراد مختلف و موقعیت‌های گوناگون است. ساعت‌های کاسیو از نظر شکل ظاهری دارای صفحه‌هایی به صورت دایره، مربع، مستطیل و چند ضلعی هستند. این ساعت‌ها بندهای مختلفی از جنس پارچه، چرم اصل، فلز، پلاستیک، رزین، سیلیکون و سایر مواد مصنوعی دارند. همچنین دارای رنگ‎های متنوعی مانند طلایی، رزگلد، نقره‌ای و سایر رنگ‌ها متناسب با هر سلیقه‌ای هستند.

ساعت کاسیو دارای مجموعه‌های متنوع و قابلیت‎های مختلفی است. از این قابلیت‌ها می‌توان به مقاومت در برابر آب، کرونوگراف، ساعت زنگ‌دار، ارتفاع سنج، فشار سنج، تقویم، قطب‌نما و... اشاره کرد. در نهایت به دلیل این که در کنار ساعت‌های اصل این برند نمونه‌های فیک آن در بازار وجود دارد بهتر است قبل از خرید ساعت مورد نظر بررسی‌های لازم جهت اطمینان از اصل بودن، انجام شود.

حساب من

حساب من


سفارشات من

اطلاعات شخصی

ارتباط با ما

ارتباط با ما


شماره تماس پشتیبانی فروش : 55697714

شعبه مرکزی : تهران، خیابان ۱۵ خرداد، بازار بزرگ، پاساژ ساعت، پلاک ۲ 

شعبه سعادت آباد : تهران، شهرک غرب بلوار فرحزادی، میدان کتاب ابتدای بلوار کوهستان، مجتمع تجاری اُپال، طبقه ۲، پلاک 211

 

فروشگاه اینترنتی گالری ساعت عقربه  
 

گالری ساعت عقربه با 40 سال تجربه در فروش ساعت های اصل و اورجینال نامی شناخته شده در بازار ساعت مچی ایران می باشد. 
عقربه دارای نمایندگی بیش از سی برند مطرح روز دنیا و تنوعی بالغ بر 10000 مدل ساعت مچی اصل و اورجینال در تمامی رنج های قیمتی از بهترین مقصد های شما برای خرید ساعت مچی می باشد. همچنین شما می توانید از مشاوره تخصصی و رایگان مستر عقربه برای یک خرید راحت و اسان بهره ببرید.

اتحادیه ساعت عقربه
enamad aghrabeh
لطفا صبر کنید...