محصولات

مشاهده همه
سبد خرید شما خالی است
جستجو

محصول مورد نظر خود را در قسمت جستجو وارد کنید!

ارسال سریع گالری ساعت عقربه

چرا ارسال در گالری ساعت عقربه سریع است؟

اهمیت ارسال سریع

امروزه مطمئناً زمان یکی از مهمترین چیزهایی است که باید در زندگی روزمره به آن توجه داشته باشیم. باید قبول کنیم که امروزه بدون برنامه‌ریزی برای زندگی نمی‌توان به اهداف خود دست یافت . افراد دوست دارند در هنگام خرید ، محصول خریداری شده در سریعترین زمان ممکن بدستشان برسد برخی هم به دلایلی مانند هدیه دادن می‌خواهند هدیه آن‌ها در زمان خاصی به دست فرد مورد نظرشان برسد. از این رو است که ارسال سریع، در هنگام خرید اینترنتی اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند . شاید دلیل اینکه برخی افراد خرید حضوری را به خرید اینترنتی ترجیح می‌دهند ، مدت زمان تحویل محصول باشد. این افراد نگران این هستند که محصول خریداری شده به موقع به دستشان نرسد و برنامه آن‌ها دچار مشکل شود . گالری ساعت عقربه به دلیل سابقه بالا در فروش حضوری و غیر حضوری به مشتریان کاملاً از این مسئله آگاه است و تمام تلاش خود را می‌کند که محصول را در سریعترین زمان ممکن بدست مشتریان گرامی برساند.

ارسال سریع در عقربه

گالری ساعت عقربه با چهل سال سابقه در فروش ساعت‌های اصل و اوریجینال افتخار دارد که به منظور جلب رضایت مشتریان گرامی و تجربه خریدی خوب ارسال سریع را در دستور کار خود قرار داده است . در این راستا محصول خریداری شده برای شهر تهران حداکثر 24 ساعت و برای سایر شهرها حداکثر 72 ساعت زمان می‌برد تا بدست شما برسد.

چرا ارسال در گالری ساعت عقربه سریع است؟

شاید برای شما سوال باشد که "چرا ارسال در مجموعه گالری ساعت عقربه سریع است؟!" در پاسخ باید بگوییم که چند مسئله در این امر دخیل است که در زیر آنها را با هم بررسی میکنیم.

1- ارتباط برخط (آنلاین) بین فروشگاه‌ها

تمامی فروشگاه‌های این مجموعه بصورت آنلاین توسط سامانه ارتباط با مشتریان با یکدیگر در ارتباط هستند. در صورتی که شما از هر طریقی (شبکه‌های اجتماعی ، وبسایت و تماس مستقیم) با ما ارتباط برقرار کنید، بصورت آنلاین کارشناسان ما درخواست شما را مشاهده می‌کنند و در سریعترین وقت ممکن پاسخگو خواهند بود. برخی مشتریان ممکن است از چند طریق مختلف درخواست خود را با ما درمیان بگذارند که اشتباه است و ممکن است باعث ایجاد وقفه در رسیدگی به امور سایر مشتریان شود.

2- موجود بودن مدل‌ها در مجموعه گالری عقربه

ساعتی که شما در گالری ساعت عقربه قصد خرید آن را دارید قبل از خرید توسط کارشناس موجودی آن در مجموعه بررسی می‌شود و فقط در صورت موجود بودن در مجموعه لینک پرداخت برای شما ارسال می‌گردد. در صورت موجود نبودن در مجموعه به شما اطلاع داده می‌شود زیرا ممکن است مراحل موجود کردن و ارسال سریع با وقفه چند روزه مواجه شود که قطعا این مسئله با مشتریان هماهنگ می‌شود. در صورت موجود بودن ساعت مورد نظر شما بعد از پرداخت، مستقیما درخواست شما وارد مرحله ارسال سریع از یکی از انبار‌های گالری ساعت عقربه می‌شود.

3- طرف قرارداد با شرکت‌های ارسال کننده

گالری ساعت عقربه یکی از مجموعه‌های طرف قرارداد با شرکت‌های ارسال کننده (پست ، تیپاکس ، الوپیک و ماهکس) است. درخواست مجموعه گالری ساعت عقربه پس از تایید واحد ارسال ، مستقیما به یکی از این شرکت‌ها ارجاع می‌شود تا در سریعترین زمان ساعت شما به دست شما برسد.

4- ارسال منحصربفرد

ارسال سریع در عقربه به صورت منحصربفرد صورت می‌گیرد به این معنی که ساعت شما پس از تایید ارسال، منتظر همسفر نمی‌ماند و راهی مسافرتی کوتاه به مقصد منزل شما خواهد شد. مهمترین دلیلی که ارسال در عقربه سریع است همین موضوع است که ارسال سریع کالا برای هر درخواست به صورت منحصربفرد صورت می‌گیرد.

گالری ساعت عقربه تمام تلاش خود را برای جلب رضایت مشتری و ساده کردن مراحل خرید و ارسال سریع انجام می‌دهد.

 

ارسال سریع

 

 

حساب من

حساب من


سفارشات من

اطلاعات شخصی

ارتباط با ما

ارتباط با ما


شماره تماس پشتیبانی فروش : 55697714

شعبه مرکزی : تهران، خیابان ۱۵ خرداد، بازار بزرگ، پاساژ ساعت، پلاک ۲ 

شعبه سعادت آباد : تهران، شهرک غرب بلوار فرحزادی، میدان کتاب ابتدای بلوار کوهستان، مجتمع تجاری اُپال، طبقه ۲، پلاک 211

 

فروشگاه اینترنتی گالری ساعت عقربه  
 

گالری ساعت عقربه با 40 سال تجربه در فروش ساعت های اصل و اورجینال نامی شناخته شده در بازار ساعت مچی ایران می باشد. 
عقربه دارای نمایندگی بیش از سی برند مطرح روز دنیا و تنوعی بالغ بر 10000 مدل ساعت مچی اصل و اورجینال در تمامی رنج های قیمتی از بهترین مقصد های شما برای خرید ساعت مچی می باشد. همچنین شما می توانید از مشاوره تخصصی و رایگان مستر عقربه برای یک خرید راحت و اسان بهره ببرید.

اتحادیه ساعت عقربه
enamad aghrabeh
لطفا صبر کنید...