محصولات

مشاهده همه
سبد خرید شما خالی است
جستجو

محصول مورد نظر خود را در قسمت جستجو وارد کنید!

تشخیص ساعت جی‌شاک تقلبی

اگر در بازار گسترده و پر هرج‌ و مرج خرید و فروش به دنبال یک ساعت اوریجینال هستید ساعت جی‌شاک G-SHOCK از زیرمجموعه‌های برند کاسیو ژاپن گزینه خوبی است. این محصول محبوبیت فراوانی دارد. به همین دلیل سودجویان و متقلبان به ساخت انواع فیک و بی‌کیفیت آن علاقه‌مندند. پس اطلاع از «نحوه تشخیص ساعت جی‌شاک اصل از تقلبی» را در نظر داشته باشید.

روش‌های تشخیص جی‌شاک اصل یا تقلبی

در این مقاله به ارائه توضیحاتی درخصوص برند کاسیو و ساعت جی‌شاک زیرمجموعه این برند پرداختیم تا اطلاعاتی در خصوص محصول کسب کنیم. حال مسئله‌ای که با آن مواجه‌ایم بحث تشخیص اصل و تقلبی بودن محصول موردنظر است.

در بازار آشفته امروز چطور بفهمیم که بهترین خرید و انتخاب درست را انجام دهیم. چگونه ساعت اصل جی‌شاک را از نوع تقلبی و کپی آن تشخیص دهیم؟ می‌خواهیم بدانیم وقتی یک ساعت کاسیو جی‌شاک را دیدیم به‌راحتی متوجه شویم با یک نمونه اصل طرفیم یا تقلبی!

حکاکی‌های تمیز و عمیق یا بدشکل

سریع‌ترین راه برای تشخیص ساعت‌های جعلی کاسیو نگاه کردن به نوشته حک شده پشت ساعت است. در ساعت‌های تقلبی حکاکی‌ها به شکل نامناسبی ایجاد شده است. همچنین در موارد زیادی، ساعت‌های تقلبی دارای نوشته «SHOCK RESIST» در وسط ساعت هستند. این نوشته معمولا بسیار نازک و بدشکل به نظر می‌رسد.

 در حالی که متن و حکاکی ساعت‌های جی‌شاک اصل عمیق‌تر روی قاب فلزی حک شده است. علاوه بر این تمام نوشته‌های منحنی آن ظریف‌تر است.

به عنوان مثال تصویر ساعت مچی مردانه جی شاک G-SHOCK GA-2100-1A را در زیر ببینید:

حکاکی تمیز پشت ساعت کاسیو اصل

نوع بسته‌بندی ساعت‌های اصل و تقلبی

نکته بعدی تشخیص ساعت‌های اصل کاسیو جی شاک، بررسی نوع بسته‌بندی آنها ست. جی‌شاک اصل قاب آلومینیومی خود را در یک جعبه مقوایی قرار داده است. در صورتی که بسیاری از ساعت‌های تقلبی کاسیو جی شاک، قاب آلومینیومی خود را در جعبه مقوایی قرار نداده و بدون هیچ بسته‌بندی ارائه می‌شوند.

دفترچه راهنما جی‌شاک را خوب بخوانید

نکته دیگر در مورد نحوه تشخیص ساعت‌های تقلبی کاسیو جی شاک، بررسی دفترچه راهنمای آن‌هاست. دفترچه راهنما کتاب کوچکی است که به شما اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده از تمام عملکردهای Casio G-Shock می‌دهد.

اکنون، بیایید به مقایسه این دفترچه‌ها بین کاسیو G-Shocks معتبر و کپی بپردازیم. در بیشتر موارد، بیش از نصف متن دفترچه راهنما در ساعت‌های کپی جی‌شاک به زبان چینی نوشته شده است. این چیزی است که در دفترچه‌های راهنمای اصلی دیده نمی‌شود.

ساعت‌های کاسیو G-Shock اصل باید کدی مطابق با برچسب MRP داشته باشند که در عین حال، کد را می‌توان در وب‌سایت کاسیو نیز بررسی کرد. باید به خاطر داشته باشید که ساعت‌های کاسیو G-Shock اصل باید شماره مدل مطابق با جعبه، دفترچه راهنما و در قسمت پشت قاب ساعت داشته باشند. درحالی که در برخی از کپی‌های G-Shock حتی یک کتابچه راهنمای کاربر یا حداقل یک شماره مدل صحیح وجود ندارد.

هیچ به وزن ساعت توجه می‌کنید؟

راه مطمئن دیگر برای نحوه تشخیص ساعت اصل جی‌شاک، وزن ساعت‌های اصل و تقلبی ست. وزن اصلی ساعت را می‌توان در منابع معتبر از طریق سایت‌ها، از جمله نمایندگی‌های مجاز یافت، بنابراین می‌توان آن را با نمونه‌ای که مورد نظر است بررسی کرد. مطمئن شوید وزن ساعتی که احراز هویت می‌کنید با توصیف وزن رسمی که در نمایندگی‌های مجاز Casio G-Shock یافت می‌شود مطابقت داشته باشد.

قفل‌های بدون حکاکی ‌جی‌شاک

و راه دیگر اینکه ما می‌توانیم در مورد نحوه تشخیص ساعت‌ اصل جی شاک در مقابل موارد تقلبی، قلاب‌های آن‌ها را بررسی کنیم. با نگاهی به قفل ساعت اصل، می‌توانید ببینید که چگونه متن CASIO در قسمت داخلی بند فلزی حک شده است. اما بر‌روی قفل ساعت تقلبی نوشته‌ای که روی کالای اصلی وجود دارد، به چشم نمی‌خورد.

لوم‌ها در ساعت تقلبی جی‌شاک روشن نمی‌شوند

این  نکته‌ای که الان می‌خواهم به آن اشاره کنم ازجمله نکات کمک‌کننده‌ای است که کمتر به آن توجه شده است. اثر لوم‌ها در ساعت‌های اصل و تقلبی جی‌شاک به‌وضوح متفاوت است. افکت لوم نشان دهنده مواد شیمیایی موجود در عناصر خاصی از ساعت است که پس از شارژ شدن روشن می‌شوند تا به شما کمک کند زمان قرار گرفتن در یک محیط تاریک را به راحتی تشخیص دهید.

در ساعت‌های اصل جی‌شاک عقربه‌های ساعت و دقیقه زمانی که شارژ می‌شوند به‌وضوح در تاریکی می‌درخشند. اما این ویژگی به طور خاص در ساعت مچی تقلبی دیده نمی‌شود. بنابراین سعی کنید ساعت تقلبی را شارژ کنید، آنوقت متوجه می‌شوید روشن نمی‌شود و درخششی ندارد.

عقربه‌های بدرنگ و بی‌قواره

نکته حایز اهمیت، توجه به رنگ عقربه‌های ساعت جی‌شاک اصل است. در بیشتر موارد، ساعت‌های کاسیو جی شاک تقلبی، نوک عقربه‌های‌شان دارای رنگ نامناسب است و اغلب از یک رنگ برای تمام طول عقربه‌های خود استفاده می‌کند. ساعت اصل کاسیو جی‌شاک عقربه‌هایش خاکستری است و نوک بالای عقربه‌ها به رنگ آبی است.

به عنوان مثال به عقربه‌های ساعت در ساعت مچی مردانه جی شاک G-SHOCK GA-110RG-7A توجه کنید:

 

راه حل تشخیص 60 ثانیه‌ای ساعت تقلبی جی‌شاک

حالا یک سوال مطرح می‌شود؛ چگونه می‌توانیم ساعت‌های تقلبی کاسیو جی‌شاک را در 60 ثانیه تشخیص دهیم؟

نکاتی که در بالا اشاره شد ممکن است زمانی که عجله دارید یا می‌خواهید کالا را آنلاین بخرید چندان کاربردی نداشته باشد. به همین دلیل است که ما این راه حل سریع 60 ثانیه‌ای را نیز برای احراز هویت ساعت Casio G-Shock شما ذکر می‌کنیم.

در زیر 10 شاخص برتر را به طور خلاصه ذکر می‌کنیم که می‌تواند به شما کمک کند آیا یک ساعت G-Shock اصل دارید یا خیر.

  1. تست سه دکمه را روی ساعت خود انجام دهید، زیرا ساعت‌های تقلبی جی‌شاک معمولاً دکمه‌های آنها به درستی کار نمی‌کند.
  2. به حکاکی‌های روی قاب پشت ساعت خود نگاه کنید، اقلام تقلبی معمولاً متن خود را با ضخامت اشتباه و به‌طور متناقض حک می‌کنند.
  3. بسته‌بندی ساعت خود را بررسی کنید، ساعت‌های تقلبی جعبه آلومینیومی ندارند.
  4. دفترچه راهنمای ساعت خود را بررسی کنید. اقلام تقلبی آن را نداشته یا اغلب بیش از 50٪ متن به زبان چینی نوشته شده است.
  5. وزن ساعت خود را بررسی کنید، زیرا اقلام تقلبی وزن نامناسبی دارند.
  6. قفل ساعت خود را بررسی کنید، اقلام تقلبی معمولاً حکاکی‌ای در قسمت داخلی قفل ندارند.
  7. سعی کنید لوم را آزمایش کنید، زیرا اقلام تقلبی معمولاً مواد شیمیایی ایجاد کننده لوم را از دست می دهند، بنابراین اصلاً لوم ندارند.
  8. متن روی قاب ساعت جی‌شاک خود را چک کنید، زیرا اقلام جعلی معمولاً دارای نوشته‌های اشتباه هستند. به غیر از این، متن معمولاً ضخامت نامناسبی دارد.
  9. به رنگ عقربه‌های ساعت و دقیقه توجه کنید. اغلب، نوک عقربه‌های ساعت‌های تقلبی رنگ‌های نامناسبی دارند.
  10. نشانگر ساعت 12 را بر روی صفحه ساعت جی‌شاک خود بررسی کنید، زیرا اقلام تقلبی به جای شکل مربع، نشانگر آنها به شکل یک مثلث است.

حرف آخر

این مراحلی که در این مقاله ذکر شد، بهترین راه‌ها برای احراز هویت یک ساعت جی‌شاک اصل است اگر به این نکات پایبند باشید و توجه کنید، مطمئن باشید یک نتیجه گیری درست خواهید داشت و انتخاب اشتباهی نمی کنید.

حساب من

حساب من


سفارشات من

اطلاعات شخصی

ارتباط با ما

ارتباط با ما


شماره تماس پشتیبانی فروش : 55697714

شعبه مرکزی : تهران، خیابان ۱۵ خرداد، بازار بزرگ، پاساژ ساعت، پلاک ۲ 

شعبه سعادت آباد : تهران، شهرک غرب بلوار فرحزادی، میدان کتاب ابتدای بلوار کوهستان، مجتمع تجاری اُپال، طبقه ۲، پلاک 211

 

فروشگاه اینترنتی گالری ساعت عقربه  
 

گالری ساعت عقربه با 40 سال تجربه در فروش ساعت های اصل و اورجینال نامی شناخته شده در بازار ساعت مچی ایران می باشد. 
عقربه دارای نمایندگی بیش از سی برند مطرح روز دنیا و تنوعی بالغ بر 10000 مدل ساعت مچی اصل و اورجینال در تمامی رنج های قیمتی از بهترین مقصد های شما برای خرید ساعت مچی می باشد. همچنین شما می توانید از مشاوره تخصصی و رایگان مستر عقربه برای یک خرید راحت و اسان بهره ببرید.

اتحادیه ساعت عقربه
enamad aghrabeh
لطفا صبر کنید...