محصولات

مشاهده همه
سبد خرید شما خالی است
جستجو

محصول مورد نظر خود را در قسمت جستجو وارد کنید!

برند ساعت لاکسمی

بررسی برند ساعت لاکسمی

لاکسمی یکی از برندهای مطرح و نوپا صنعت ساعت سازی است که در سال 2017 تأسیس شد. این برند ، ساعت های بسیار زیبا و با کیفیتی را برای مردان و زنان تولید می کند. در این مقاله نگاهی جامع و کلی به این برند و ارائه ان در ایران می پردازیم .

 

نگاهی به برند لاکسمی

لاکسمی یکی از برندهای مطرح و نوپا صنعت ساعت سازی است که در سال 2017 تأسیس شد. این برند ، ساعت های بسیار زیبا و با کیفیتی را برای مردان و زنان تولید می کند. در این مقاله نگاهی جامع و کلی به این برند و ارائه ان در ایران می پردازیم .

برند ساعت لاکسمی در طول مدت فعالیت خود، با تولید مجموعه ای متنوع از ساعت های مردانه و زنانه با کیفیت بالا، موفق به کسب جایگاه ویژه ای در صنعت ساعت سازی مخصوصا در ایران شده است. این برند از مواد با کیفیت و تکنولوژی برتری برای تولید ساعت های خود استفاده می کند. همچنین، طراحی های زیبا و مدرنی را به کار می برد که برای استفاده روزانه و رسمی بسیار مناسب هستند..

لاکسمی ساخت کجاست ؟

اولین سوالی که ممکن است در ذهن خیلی ها باشد این است که ساعت لاکسمی ساخت کجاست ؟ برند ساعت لاکسمی، اصالتی ژاپنی دارد، اما مثلی خیلی از برند های مطرح دنیا به خاطر کاهش هزینه های تولید در چین ساخته می شود. این موضوع برای برخی از مصرف کنندگان مهم است. با این حال، لاکسمی با استفاده از کیفیت بالایی که دارد، به راحتی با سایر ساعت های برند ها رقابت می کند.

کیفیت و قیمت ساعت لاکسمی اصل

لاکسمی، ساعت های مردانه و زنانه بسیار متنوعی را تولید می کند. این ساعت ها با طراحی های مدرن و زیبا، جلوه خیلی خاصی به استایل و تیپ شما میدهند. همچنین، این ساعت ها با کیفیت ابکاری  با و استفاده از فلز استیل ضد حساسیت کامل تولید میشوند که باعث می شود ساعت های لاکسمی برای افرادی که به برخی فلز ها حساسیت دارند، مناسب باشند و مشکلی برای آنها از جهت رنگ و.. ایجاد نکنند .

تنوع ساعت های مردانه با طراحی های خیلی خاص و رنگبندی برند لاکسمی خیلی بالاست . ساعت مردانه لاکسمی در سبک های کلاسیک یا رسمی ، اسپرت و روزمره تولید میشن .

ساعت مردانه لاکسمی

مشاهده مدل های مردانه ساعت لاکسمی از اینجا

 

یکی دیگر از نکاتی که ممکن است برای مصرف کنندگان مهم باشد، قیمت ساعت های لاکسمی است. قیمت های این ساعت ها بسته به مدل و طراحی آنها متفاوت است. با این حال، باید توجه داشت که لاکسمی در دسته ساعت های میان رده قرار دارد و در حال حاضرقیمت هایی بین 50 تا 200 دلار دارد . قطعا این برند با گسترده شدن بازار اقدام به تولید ساعت های لوکس با قیمت های بالا تر هم می کند .

از مدل های زنانه این برند هم غافل نشید که به کامل شدن استایل شما بسیار کمک می کند . ساعت زنانه لاکسمی با صفحه های رنگی و صدفی رو از دست ندید که روی دست خیره کننده اند

قیمت ساعت زنانه لاکسمی

مشاهده مدل ها و قیمت ساعت لاکسمی زنانه اینجا کلیک کنید.

 

خدمات و گارانتی لاکسمی در ایران

این برند در ایران شرکت وارد کننده رسمی و معتبر دارد و با یک سال گارانتی عرضه می شود .گارانتی یک ساله ساعت های لاکسمی به مشتریان اطمینان می دهد که در صورت وجود هرگونه مشکل فنی در ساعت، می توانند از خدمات پس از فروش برند استفاده کنند همچنین از موجود بودن قطعات یدکی مثل شیشه ، بند و... در صورت نیاز خیالشان راحت باشد . جعبه شیک و زیبایی که با هر ساعت لاکسمی عرضه می شود، نشان دهنده کیفیت بالایی است که این برند در طراحی و تولید ساعت های خود دارد.

 

سخن آخر

برای خرید ساعت لاکسمی، می توانید به نمایندگی فروشگاه گالری ساعت عقربه مراجعه کنید. این فروشگاه نمایندگی رسمی برند لاکسمی در ایران است و انواع ساعت های لاکسمی را با قیمت های مناسب به فروش می رساند. همچنین، می توانید قیمت و موجودی به روز این ساعت ها را در سایت گالری ساعت عقربه پیدا کنید..

 با توجه به تمامی این نکات، می توان گفت که ساعت های لاکسمی با توجه به کیفیت و طراحی بسیار خوبی که دارند، یکی از بهترین گزینه های خرید ساعت برای علاقه مندان به ساعت های لوکس هستند. همچنین، برای هدیه این ساعت ها به دوستان و خانواده، می توانید از جعبه  خاص این برند که در گالری ساعت عقربه موجود  است، استفاده کنید..

 

حساب من

حساب من


سفارشات من

اطلاعات شخصی

ارتباط با ما

ارتباط با ما


شماره تماس پشتیبانی فروش : 55697714

شعبه مرکزی : تهران، خیابان ۱۵ خرداد، بازار بزرگ، پاساژ ساعت، پلاک ۲ 

شعبه سعادت آباد : تهران، شهرک غرب بلوار فرحزادی، میدان کتاب ابتدای بلوار کوهستان، مجتمع تجاری اُپال، طبقه ۲، پلاک 211

 

فروشگاه اینترنتی گالری ساعت عقربه  
 

گالری ساعت عقربه با 40 سال تجربه در فروش ساعت های اصل و اورجینال نامی شناخته شده در بازار ساعت مچی ایران می باشد. 
عقربه دارای نمایندگی بیش از سی برند مطرح روز دنیا و تنوعی بالغ بر 10000 مدل ساعت مچی اصل و اورجینال در تمامی رنج های قیمتی از بهترین مقصد های شما برای خرید ساعت مچی می باشد. همچنین شما می توانید از مشاوره تخصصی و رایگان مستر عقربه برای یک خرید راحت و اسان بهره ببرید.

اتحادیه ساعت عقربه
enamad aghrabeh
لطفا صبر کنید...