محصولات

مشاهده همه
سبد خرید شما خالی است
جستجو

محصول مورد نظر خود را در قسمت جستجو وارد کنید!

آشنایی با ساعت کیو اند کیو

آشنایی با ساعت کیو اند کیو

کیفیت مطلوب، قیمت مناسب، طراحی شیک و تنوع بالا از جمله معیارهای مهم برای انتخاب یک برند ساعت محسوب می‌شود. ساعت کیواندکیو با داشتن این گونه معیارها می‌تواند پاسخگوی نیاز افراد بسیاری باشد. این برند ساعت با توجه به قیمت مناسبی که دارد هم می‌تواند برای استفاده شخصی و هم برای هدیه دادن مناسب باشد. در این مقاله قصد داریم برای آشنایی بیشتر علاقه‌مندان به معرفی ساعت کیو اند کیو و ویژگی‌های مختلف آن بپردازیم.

ساعت کیو اند کیو

کیو اند کیو یک برند تجاری ژاپنی است که مجموعه‌ای از ساعت‌ها را برای طیف وسیعی از افراد در نقاط مختلف جهان تولید می‌کند. هدف برند کیو اند کیو غنی‌سازی زندگی روزمره مردم با ارائه ساعت‌هایی با کیفیت و در عین حال مقرون به صرفه است.

"Q&Q" مخفف دو کلمه "Quality and Quantity" به معنای کیفیت و کمیت است. منظور از این نام این است که این شرکت با تولید ساعت‌های باکیفیت و قابل‌اعتماد، با استفاده از مهارت ژاپنی این صفات را با یکدیگر ترکیب می‌کند.

از سال 1946 تا کنون بیش از 500 میلیون ساعت کیو اند کیو توسط مردم در بیش از 120 کشور خریداری شده است. این ساعت‌ها مورد علاقه و توجه بسیاری از افراد در سراسر جهان قرار گرفت. با توجه به تنوع بالای مجموعه‌ها و طرح‌های ساعت کیو اند کیو، می‌توانید بر اساس سلیقه خود مدل مناسب را پیدا کنید.

از معروفترین ساعت‌های کیو اند کیو می‌توان به برند سری سولار اشاره کرد. این نوع ساعت قادر است بدون باتری و با استفاده از نور کار کند. ساعت‌های کیو اند کیو دارای مقاومت در برابر آب تا عمق 30 متر هستند. باتری‌های آن‌ها نیز حدود 2 تا 3 سال عمر می‌کند.

تاریخچه ساعت کیو اند کیو

 تاریخچه برند ساعت کیو اند کیو

تاسیس ساعت‌های مکانیکی کیو اند کیو در سال 1976 آغاز شد. در همین سال اولین ساعت‌های این برند به فروش رسید. کیو اند کیو اکنون یکی از برندهای معروف ساعت است که محصولاتش در بیش از 120 کشور موجود است. برند کیو اند کیو در طول 40 سال گذشته با ارائه ساعت‌های مناسب توانسته کیفیت مناسبی را ارائه دهد و اعتماد بسیاری از افراد را به خود جلب کند.

شرکت کیو اند کیو در سال 1980 تا 1981 تولید ساعت‌های کوارتز آنالوگ و ساعت‌های دیجیتال را در دست اقدام قرار داد. این شرکت در سال 1995 از ساعت‌های خورشیدی کیو اند کیو رونمایی کرد و آن‌ها را به طرفداران خود معرفی نمود. پس از گذشت 4 سال یعنی در سال 1999 فروش این شرکت از 20 میلیون واحد عبور کرد و به میزان قابل توجهی رسید.

سال 2000 تا 2002 تولید مدل‌های تیتانیوم، مدل‌های فولادی ضد زنگ، مدل‌های آلومینیومی و... ساعت کیو اند کیو آغاز شد. تنوع ساعت‌های تولیدی برند کیو اند کیو به همین جا ختم نشد. در سال 2004 این برند اولین ساعت‌های کنترل رادیویی خود را به بازار عرضه کرد. همچنین چندین سال بعد یعنی در سال 2013 سری Smilesolar را راه اندازی کرد. در سال 2017، برندکیو اند کیو بخشی از درآمد حاصل از ساعت‌های سری سولار را به تهیه وعده غذایی برای مدارسی در آفریقا و آسیا اختصاص داد.

عملکرد ساعت کیو اند کیو

نوع کاربرد

انواع ساعت کیو اند کیو

طیف وسیع ساعت کیو اند کیو به اندازه‌ای است که در میان مجموعه‌های مختلف آن می‌توان ساعت‌های فراوانی برای مردان، زنان و کودکان مشاهده کرد. ساعت‌های مردانه این برند دارای طراحی‌های مناسب با سلایق مختلف آقایان است. ساعت زنانه آن نیز در سبک‌های مختلفی از طراحی‌های ظریف گرفته تا طرح‌های درشت‌تر موجود است. کیو اند کیو برای تکمیل مجموعه خود کودکان را فراموش نکرده و ساعت‌هایی مناسب با ذوق و تمایل کودکان ارائه داده است. این ساعت‌ها با رنگ‌ها و طرح‌های شاد و جذاب نظر کودکان بسیاری را به خود جلب نموده است.

مدل‌های ساعت کیو اند کیو علاوه بر رده‌های سنی مختلف، برای افراد با حرفه‌های مختلف نیز کاربرد دارند. مثلا افرادی که در حرفه‌های تجاری یا رسمی مشغول به کار هستند می‌توانند ساعت‌های مناسب محیط کار خود را انتخاب کنند. افراد ورزشکاری که در طول هفته به ورزش می‌پردازند می‌توانند مدل‌های مناسب ورزشکاران را مد نظر قرار دهند. همچنین افرادی که در محیط‌های فشن و در این زمینه‌ها فعالیت دارند می‌توانند مدل‌هایی با این سبک و سیاق را تهیه کنند. با توجه به تنوع بالای ساعت‌های کیو اند کیو همه این موارد را می‌توان در این برند یافت.

شما چه فردی باشید که طول هفته را در محل کار بگذرانید، چه اهل ورزش با دوستان باشید یا اینکه آخر هفته خود را به مهمانی بگذرانید، در بین ساعت‌های کیو اند کیو می‌توانید ساعتی مناسب با سلیقه و روحیه خود پیدا کنید. در واقع طیف گسترده ساعت‌های کیو اند کیو می‌تواند پاسخگوی نیاز افراد گوناگون با سبک‌های زندگی مختلف باشد.

نوع نمایشگر

ساعت کیو اند کیو از نظر نوع نمایشگر محدودیتی ندارد و انواع نمایشگرها را در این برند می‌توان مشاهده کرد. هر شخص می‌تواند براساس سلیقه خود یکی از انواع آنالوگ، دیجیتال و آنالوگ_دیجیتال را از میان ساعت‌های کیو اند کیو انتخاب کند. ساعت‌هایی آنالوگ ساعت‌هایی هستند که نمایشگر آن‌ها به صورت عقربه‌ای است. ساعت‌های دیجیتال زمان را با اعداد و ارقام نشان می‌دهند. در نوع ترکیبی ساعت‌ها نیز، زمان هم با عقربه‌های ساعت و هم با اعداد و ارقام نمایش داده می‌شود.

تنوع بند، رنگ و شکل ساعت

تنوع ساعت مچی کیو اند کیو

بند، رنگ و شکل صفحه ساعت‌های کیو اند کیو دارای انواع مختلفی است. به طوری که می‌تواند با سلیقه‌های مختلف و همچنین استایل‌های متفاوت ست شود. از جنس‌های ساعت کیو اند کیو می‌توان به نوع چرم، رزین، سیلیکون، فلز و نایلون اشاره کرد. از رنگ‌های این برند ساعت نیز می‌توان به رنگ‌هایی چون طلایی، نقره‌ای، مشکی، آبی، قهوه‌ای، رزگلد و ... اشاره کرد. از متداول‌ترین شکل‌های صفحه ساعت در این برند ساعت‌هایی به شکل گرد و مربع دیده می‌شود.

سایز و جنس ساعت

ساعت کیو اند کیو دارای انواع سایزها است که می‌تواند مناسب با مچ دست افراد مختلف باشد. سایزهایی به اندازه 19*10، 20*20*29، 39*30 و 40 میلی‌متر در میان سایزهای این برند دیده می‌شود. از نظر جنس نیز از مواد مختلفی استفاده می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به فلز و رزین اشاره کرد.

خلاصه:

کیو اند کیو یک برند تجاری ژاپنی است که مجموعه‌ای از ساعت‌ها را برای طیف وسیعی از افراد در نقاط مختلف جهان تولید می‌کند. "Q&Q" مخفف دو کلمه "Quality and Quantity" به معنای کیفیت و کمیت است. از سال 1946 بیش از 500 میلیون ساعت کیو اند کیو توسط مردم در بیش از 120 کشور خریداری شد. از معروفترین ساعت‌های کیو اند کیو می‌توان به برند سری سولار اشاره کرد.

در میان مجموعه‌های مختلف ساعت‌های کیو اند کیو می‌توان نمونه‌های فراوانی برای مردان، زنان و کودکان مشاهده کرد. این برند از نظر نوع نمایشگر دارای انواع آنالوگ، دیجیتال و آنالوگ_دیجیتال است. از جنس‌های ساعت کیو اند کیو می‌توان به نوع چرم، رزین، سیلیکون، فلز و نایلون اشاره کرد. از رنگ‌های این برند ساعت نیز می‌توان به رنگ‌هایی چون طلایی، نقره‌ای، مشکی، آبی، قهوه‌ای، رزگلد و ... اشاره کرد.

حساب من

حساب من


سفارشات من

اطلاعات شخصی

ارتباط با ما

ارتباط با ما


شماره تماس پشتیبانی فروش : 55697714

شعبه مرکزی : تهران، خیابان ۱۵ خرداد، بازار بزرگ، پاساژ ساعت، پلاک ۲ 

شعبه سعادت آباد : تهران، شهرک غرب بلوار فرحزادی، میدان کتاب ابتدای بلوار کوهستان، مجتمع تجاری اُپال، طبقه ۲، پلاک 211

 

فروشگاه اینترنتی گالری ساعت عقربه  
 

گالری ساعت عقربه با 40 سال تجربه در فروش ساعت های اصل و اورجینال نامی شناخته شده در بازار ساعت مچی ایران می باشد. 
عقربه دارای نمایندگی بیش از سی برند مطرح روز دنیا و تنوعی بالغ بر 10000 مدل ساعت مچی اصل و اورجینال در تمامی رنج های قیمتی از بهترین مقصد های شما برای خرید ساعت مچی می باشد. همچنین شما می توانید از مشاوره تخصصی و رایگان مستر عقربه برای یک خرید راحت و اسان بهره ببرید.

اتحادیه ساعت عقربه
enamad aghrabeh
لطفا صبر کنید...