محصولات

مشاهده همه
سبد خرید شما خالی است
جستجو

محصول مورد نظر خود را در قسمت جستجو وارد کنید!

تفاوت ساعت مچی زنانه و مردانه

مشتریان گاهی موقع خرید ساعت مچی به به این شک می افتند که آیا ساعتی که در حال خرید ان هستند مردانه است یا زنانه . ما در این مطلب کار شما رو راحت کردیم تا یک خرید راحت رو داشته باشید.

 

تفاوت ساعت مچی زنانه و مردانه

 

با اینکه در اخرین نظر سنجی هایی که انجام شده بیش از نیمی از ادم ها از تلفن همراه برای تشخیص زمان استفاده می کنند ولی هنوز بیشتر از 70 درصد از ساعت مچی استفاده می کنند .

قطعا هم توصیه ما استفاده از ساعت مچی هست . چون بیرون اوردن گوشی از جیب یا کیف دستی مخاطرات زیادی از جمله ( افتادگی ، دزدی و... ) دارد . از اینها گذشته یک ساعت مچی بسیار سطح جذابیت استایل شما رو افزایش میدهد .

در طول سالیان پس از ورود ساعت مچی به زندگی بشر بی نهایت مدل وتنوع تولید شده . ساعت هایی با انواع طرح و رنگ در اشکال مختلف . ولی با این حجم از تنوع باز هم می توانیم انها را به دو گروه اصلی دسته بندی کنیم (ساعت مچی مردانه و ساعت مچی زنانه ) که در ادامه به تفاوت های این دو دسته می پردازیم.

 

مقایسه سایز ساعت مردانه با ساعت زنانه

 

ساعت هایی که مربوطه به اقایان هست قاب بزرگتری نسبت به ساعت های زنانه دارد . این مسئله به خاطر سایز مچ اکثر اقایونه که درشت تر از بانوان هست . معمولا ساعت هایی با قطر کمتر از 38 میلیمتر رو اقایون استفاده نمی کنند . اکثر برند های ساعت مچی هم ساعت مردانه رو با قطر بالا تر از 40 میلی متر تولید می کنند .

ساعت های کمتر از 38 میلیمتر رو بانوان بیشتر می پسندند ولی به این معنی نیست که خانوم ها از ساعت های قاب درشت استفاده نمی کنند. خیلی از برند های ساعت مچی مثل سواچ ، پیکتو  ارو واچ و... مدل هایی با قاب درشت تولید می کنند که هم مناسب اقایان هست هم بانوان .

نکته : هرچه که قاب ساعت کوچکتر بشه قطعا ساعت سبکتر خواهد بود ولی به این معنی نیست که باید ارزانتر باشه . چون با کمتر شد فضا داخل ساعت مچی جایگیری قطعات موتور خیلی سختر خواهد بود . به همین خاطر هست که ساعت اتوماتیک یا کورنوگراف ( سه موتوره ) باقاب کوچک خیلی کم پیدا میشود .

 

*یک سوال پر مخاطب، چه سایز ساعتی برای مچ دست مناسب است ؟*

 در این بین سوالی که خیلی ها دارند اینه که چه سایز ساعتی برای مچ دست مناسب است ؟

بهترین جواب برای این سوال فقط از طریق خود شما قابل پاسخ است . شما باید از سایزی استفاده کنید که ساعت از مچ دست  نه بزرگ تر باشد نه کوچکتر . البته برخی برای مشاهده واضح تر صفحه اقدام به خرید ساعت مچی با صفحه های بزرگتر می کنند .

مشاهده مدل های مردانه از ساعت های اصل از اینجا

مشاهده مدل های زنانه از ساعت های اصل از اینجا

 قطر قاب ساعت مچی

تفاوت طراحی ساعت مچی زنانه و مردانه

 

در طراحی ساعت مچی مردانه معمولا از تعداد رنگ های کمتری استفاده میشه . رنگ هایی مثل نقره ای ، طلایی ، مشکی جزو پر طرفدار ترین هاست . اما در ساعت های زنانه تعداد بیشتری از رنگ ها مثل زرد ، بنفش ، قرمز و... مورد استفاده قرار میگیرد .

سبک طراحی مدل هایی که برای خانوم ها تولید میشه بیشتر ساده است یا به زبان بهتر کلاسیک تر از اقایون هست . ساعت های زنانه خیلی شلوغ نیستند و در نگاه اول سادگی و ظرافت رو به شما انتقال می دهند . معمولا ساعت هایی با قابلیت های بیشتر و صفحه های شلوغ تر در دسته ساعت مچی مردانه قرار میگیرد .

مثلا مدل های مردانه ساعت مچی سیتیزن اکثرا شلوغ و دارای کارایی های اضافه تری هستند ولی ساعت های مچی زنانه سیتی زن اکثرا ساده و ظریف تولید میشوند.

صفحه های صدفی به خاطر تلالو نور و رنگ های مختلف غالبا در مدل های زنانه تولید و استفاده می شود . در عقربه ساعت های زیادی با صفحه صدفی موجود دارد که می توانید برای مشاهده اینجا کلیک کنید .

از دیگر تفاوت هایی که ساعت های زنانه با مردانه دارند می شود به نوع طراحی بند ها اشاره کرد . شکل و طراحی بند ها در ساعت مچی زنانه بسیار ظریف تر و ریزبافت تر از مدل های مردانه هست . از ریزبافت ترین نوع بند هایی که تولید شده می توان به بند حصیری اشاره کرد که ابتدا برای ساعت های زنانه تولید شد و سپس برای ساعت مردانه هم مورد استقبال قرار گرفت .

 

چگونه ساعت مچی دلخواه خودم رو انتخاب کنم ؟

 

در این 40 سال تجربه ای که در گالری ساعت عقربه داریم این مسئله یکی از بزرگترین دغدغه های مشتریان هست که چگونه ساعت مچی دلخواهشون رو پیدا کنند. واقعا هم کار اسانی نیست که میان بی نهایت تنوع مدل ساعت مچی دلخواه رو پیدا کنید . برای اتنخاب راحت تر باید ابتدا برای خودتان یکسری نکات رو مشخص کنید

1-سبک و استایلی که قرار است با اون ساعت استفاده بشه ( کلاسیک ، اسپرت ،ورزشی و...)

2-تم رنگی که غالبا از اون در تیپ و استایل خودتون یا شخصی که قصد دارید  برای ایشان هدیه بخرید استفاده میشه ( روشن ، تیره و ...)

3-جنس بند در ساعت مچی بسیار مهمه چون هم در وزن ساعت تاثیر داره هم ظاهر متفاوتی داره . برای همین حتما برای یک خرید راحت جنس بند ساعت مچی رو مد نظر داشته باشید

4-رنج قیمتی که قرار است برای ساعت مچی هزینه کنید رو مشخص کنید . چون ساعت مچی اصل و اورجینال  قیمت های مشخصی دارند . این کار به شما بسیار در خرید ساعت اصل کمک می کند .

ما در سایت گالری ساعت عقربه بیش از 10.000 تنوع ساعت مچی اصل و اورجینال داریم و شما می توانید هم به صورت حضوری و هم اینترنتی مدل های ساعت مچی رو مشاهده کنید .

در خرید اینترنتی ساعت اصل برای انتخاب راحت تر شما فیلتر های تخصصی رو طراحی کردیم . همچنین پیشنهاد میکنیم به صفحه تیپ شما هم مراجعه کنید تا با پاسخ به چند سوال مدل های مدنظر رو مشاهده کنید.

((و در انتها یادتون باشه همه ساعت ها خوبن اگر اصل باشن ))

 

 

 

 

حساب من

حساب من


سفارشات من

اطلاعات شخصی

ارتباط با ما

ارتباط با ما


شماره تماس پشتیبانی فروش : 55697714

شعبه مرکزی : تهران، خیابان ۱۵ خرداد، بازار بزرگ، پاساژ ساعت، پلاک ۲ 

شعبه سعادت آباد : تهران، شهرک غرب بلوار فرحزادی، میدان کتاب ابتدای بلوار کوهستان، مجتمع تجاری اُپال، طبقه ۲، پلاک 211

 

فروشگاه اینترنتی گالری ساعت عقربه  
 

گالری ساعت عقربه با 40 سال تجربه در فروش ساعت های اصل و اورجینال نامی شناخته شده در بازار ساعت مچی ایران می باشد. 
عقربه دارای نمایندگی بیش از سی برند مطرح روز دنیا و تنوعی بالغ بر 10000 مدل ساعت مچی اصل و اورجینال در تمامی رنج های قیمتی از بهترین مقصد های شما برای خرید ساعت مچی می باشد. همچنین شما می توانید از مشاوره تخصصی و رایگان مستر عقربه برای یک خرید راحت و اسان بهره ببرید.

اتحادیه ساعت عقربه
enamad aghrabeh
لطفا صبر کنید...