محصولات

مشاهده همه
سبد خرید شما خالی است
جستجو

محصول مورد نظر خود را در قسمت جستجو وارد کنید!

10 دلیل برای اینکه ساعت مچی داشته باشیم

در گذشته ساعت‌ها‌ ابزار اساسی بودند که مردم به طور گسترده از آن استفاده می‌کردند. این امر به دلیل این بود که استفاده از ساعت مچی بهترین راه برای پیگیری زمان و وقت شناس بودن بود.

اشخاص نمی‌توانستند براحتی تلفن خود را از جیبشان بیرون بیاورند و زمان را ببینند، مانند کاری که شما امروزه می‌توانید انجام دهید. بنابراین همراه داشتن یک ساعت مچی برای زمانبندی بهتر در زندگی اهمیت ویژه‌ای پیدا کرد.

از حاضر شدن به موقع در سر کار و زمانبندی دقیق تا هماهنگ‌سازی برای یک حمله نظامی...

ساعت‌هایی که ما امروز به عنوان ساعت مچی می‌شناسیم در ابتدا به شکل ساعت‌هایی بودند که در جیب قرار می‌گرفتند. که به آنها ساعت جیبی می‌گفتند. ولی در جنگ جهانی اول مشخص شد که بستن یک ساعت به روی دست بسیار کاربردی‌تر از آن که ساعت را در جیب قرار دهیم و در میدان جنگ بخواهیم ساعت را چک کنیم. سربازان براحتی ساعت‌های خودشان را با یکدیگر برای زمان شروع حمله هماهنگ می‌کردند و براحتی می‌توانستند زمان را تحت کنترل داشته باشند. ولی ساعت‌های مچی تا جنگ جهانی دوم فقط توسط خانوم‌ها به عنوان مد روز مورد استفاده قرار گرفت.

امروزه دلایل اینکه مردم ساعت مچی به دست می‌کنند نسبت به گذشته تغییر بسیار زیادی داشته است. در عین حال درصد افرادی که تمایل به بستن ساعت مچی دارند کاهش پیدا کرده است. که البته این مسئله خیلی هم تعجب آور نیست چون با استفاده از تلفن‌های همراه امروزه افراد می‌توانند ساعت دقیق را حتی تا هزارم ثانیه در گوشی خود مشاهده کنند. که این مسئله استدلال بسیاری از افراد برای این است که ساعت مچی به دست نکنند. بسیاری از افراد می‌گویند " چرا باید ساعت دستم کنم در صورتی میتونم ساعت رو از گوشیم چک کنم؟" ، ولی واقعیت این است که دلایل بیشتری برای پوشیدن ساعت مچی وجود دارد که در این مقاله می‌خواهیم این دلایل را بررسی کنیم.

ساعت فردریک کنستانت قاب نقره‌ای صفحه خاکستری کلاسیک

1.ساعت‌های مچی اکسسوری‌های فوقالعاده‌ای هستند.

امروزه افرادی که از ساعت مچی استفاده می‌کنند از آن به عنوان یک اکسسوری بهره می‌برند. مانند تکه‌ای جواهر که تیپ و شخصیت فرد را جلوه می‌دهد.

ساعت مچی تنها جواهری است که مردان می‌توانند به مچ خود ببندند بودن اینکه تیپ و شخصیت آنها جلوه‌ای زنانه بگیرد.

خانم‌ها وسایل و جواهرات زیادی برای انتخاب دارند ، از حلقه ها ، دستبندها تا کیف های دستی و موارد دیگر . اما مردان ، به طور کلی ، بیشتر تلاش می‌کنند از آن‌ها فرار کنند ولی یک ساعت مچی چیزی است که براحتی نمی‌توان آن را نادیده گرفت.

یک ساعت زیبا که با نوع لباس پوشیدن شما هم‌خوانی داشته باشد میتواند تیپ شما را بسیار بهتر و جذابتر از قبل کند. همانطور که اشاره شد این یکی از مهمترین دلایلی است که مردم ساعت مچی به دست می‌کنند.

در گذشته مردم به ساعت مچی کمتر اهمیت می‌دادند. البته کسانی هم بودند که ساعت‌هایی از جنس طلا به دست می‌کردند ولی به مدت طولانی ساعت‌ها به عنوان اشیاء کاربردی مورد استفاده قرار می‌گرفتند نه به عنوان یک قطعه جواهر.

ساعت فردریک کنستانت هایرید کلاسیک بند چرمی

2.آن‌ها بسیار راحت هستند

چند بار شنیده‌اید که مردم استدلال می‌کنند که به دلیل داشتن تلفن نیاز به ساعت ندارند؟

شاید زیاد.

اما مسئله این است که با نگاه کردن به مچ دست خود بسیار راحتتر می‌توانید زمان دقیق را بدانید تا اینکه در جیب خود در حال ماهیگیری باشید. از این گذشته نگاه کردن به مچ دست در زمان بسیار کمی انجام می‌پذیرد در صورتی که چک کردن زمان از ساعت تلفن همراه سخت‌تر و زمانبرتر است. تصور کنید که در هنگام ملاقات به دنبال گوشی خود می‌گردید که فقط ساعت را ببینید ، که این مسئله ممکن است بسیار بی‌ادبانه تلقی شود. این امر فقط محدود به ملاقات ها نیست ، من مطمئن هستم که شما می‌توانید شرایط و مکان‌هایی را در نظر بیاورید که این کار بی‌ادبی تلقی می‌شود حتی اگر تنها به دلیل دانستن وقت این کار را کرده باشید . که البته بستن یک ساعت مچی می‌تواند این مشکل را برطرف کند.

دلیل دیگری که می‌گوییم استفاده از ساعت مچی بسیار آسان است، این مسئله است که ممکن است به دلایلی گوشی تلفن شما همراهتان نباشد یا شارژ باتری آن بعد از یک روز کاری سخت به اتمام رسیده باشد در صورتی که ساعت مچی شما محکم به دست شما بسته شده است.

ساعت فردریک کنستانت زنانه قاب رزگلد صفحه سرمه ای

3.ساعت‌های مچی صنایع دستی شگفت‌انگیزی هستند.

اکثر مردم مهارت‌های هنری بی حد و حصر ساعت‌سازان را در ساخت ساعت‌هایی با فناوری پیشرفته و یا حتی ساعت‌های عادی را نادیده می‌گیرند.

یک ساعت تنها یک ساعت نیست بلکه یک اثر هنری است. که افرادی، بسته به برندی که از استفاده می‌کنید، ساعت‌ها روی طراحی آن وقت گذاشته‌اند. علاوه براین ساعت‌ها صنایع دستی شگفت‌انگیزی هستند ، پوشیدن یک ساعت به شما این امکان را می دهد که هنر ، تاریخ و نمادی از سنت را همراه خود داشته باشید ، و وقتی بدانید که چه مدت زمانی صرف شده تا این ساعت زیبا تولید شود ، بیشتر قدردان ساعت خود خواهید بود. این را باتلفنی مقایسه کنید که هیچ یک از آن‌ها را ندارد. ساخت برخی ساعت‌ها ممکن است صد‌ها ساعت طول بکشد، برخی حتی بیشتر از آن .تعداد سال‌هایی که صرف ساخت ساعت‌های دقیق و قابل اطمینال شده است بیش از حد تصور است.

روش‌های زیادی وجود دارد که می توان قدردان یک ساعت به عنوان یک قطعه هنری و یک قطعه زیبا از صنایع دستی بود. آنچه ما بیشتر اوقات می‌شنویم، تقدیر از حرکات مکانیکی پیشرفته است که هارمونی قطعات ریز درون ساعت را بوجود می‌آورد تا در نهایت صدای "تیک" را میتوانیم بشنویم. بعد از آن ما صفحه‌های خیره کننده ساعت‌ها را داریم که با دقت بسیار زیادی طراحی شده‌اند، و سپس طراحی بی عیب و نقص قاب و بند ساعت‌ها.

ساعت مچی مردانه اسپرت آلپینا قلب رزگلد

4.ساعت‌ها مچی کاربردی هستند

در حالی که ساعت‌ها ابزاری نیستند که امروزه برای ما بسیار مهم باشند ، اما بسیار کارا هستند و عملکردهای مفیدی را ارائه می‌دهند که می‌توانند زندگی روزمره ما را بهبود بخشند.

در قرن نوزدهم از ساعت‌های مچی برای همگام‌سازی مانورها در طول جنگ استفاده می‌شد ، اما از آن زمان تاکنون ساعت‌های مچی از نظر کارایی بسیار تکامل یافته‌اند. اکنون ، ساعت‌های مچی وجود دارند که آرایه‌های کاملی از ویژگی‌های مفید را ارائه می‌دهند.

از زمان اولین استفاده از ساعت در ارتش برای هماهنگی مانورها ، ساعت‌هایی برای کمک به غواصان در اقیانوس و همچنین خلبانان در آسمان ساخته شد.

امروزه ساعت‌های مچی در جاهای زیادی کاربرد دارند مانند غواصی، مسابقه ، گشت و گذار ، پرواز و موارد دیگر.

می‌توانید ساعت‌هایی با عملکرد نمایش حالت‌ماه ، ویژگی‌ کرنومتر ، ساعت جهانی و خیلی موارد دیگر خریداری کنید.

البته اساسی‌ترین ویژگی یک ساعت این است که زمان را نمایش ‌دهد ، و این خود یک ویژگی بسیار ارزشمند است. اما اگر می‌خواهید ساعت شما عملکرد بیشتری داشته باشد (همچنین به عنوان عملکرد‌های جانبی شناخته می‌شود) ، انتخاب‌های بسیاری وجود دارند.

 

متداول‌ترین عملکرد جانبی ساعت‌ها ، ابتکار در چگونگی نمایش زمان است. پس از آن ، ما ویژگی تاریخ را داریم ، که تاریخ را به شما می‌گوید . کرونوگرافی که به عنوان کرنومتر عمل می‌کند . حالت‌ماه (moon phase) ، که حالت قسمت روشن ماه را نمایش می‌دهد و موارد دیگر. یکی از ویژگی های محبوب ساعت مچی‌ داشتن قاب مخصوص غواصی برای غواصان است ، که به عنوان یک شمارشگر معکوس T-60 دقیقه کار می کند و میزان اکسیژن باقیمانده در هنگام غواصی را نمایش می‌دهد ، اما بدیهی است که این عملکرد در شرایطی دیگر نیز قابل استفاده است.

نکته پایانی این است که یک ساعت بسیار بیشتر از یک قطعه جواهرات است. ساعت یک ابزار عملی است و بسته به نوع ساعتی که به مچ خود می‌بندید ، به شما دسترسی آسان به ابزارهای مفیدی را می‌دهد که می‌توانید در زندگی روزمره از آن‌ها بهره ببرید.

ساعت مچی مردانه کلاسیک بند چرمی آلپینا

5.ساعت‌های مچی سادگی را ارائه می دهند

آیا تاکنون از تلفن همراه خود را صرفاً برای بررسی زمان استفاده کرده‌اید ، و دقایقی بعد خود را در حالی یافته باشید که حواصتان از کار اصلی به تلفن همراه پرت شده است؟

یکی از دلایل به دست کردن ساعت ، ساده بودن استفاده از آن برای فرد است. یک ساعت احتمالاً کمتر از یک تلفن مزاحم است ، حتی اگر یک ساعت زیبا داشته باشید که ممکن باشد مدتی به آن خیره شوید.

هر دفعه که زمان را در تلفن همراه خود مشاهده می‌کنید خطر حواص پرتی و اتلاف وقت پشت تلفن همراه وجود دارد در صورتی که ساعت مچی باعث تمرکز بیشتر شما روی کارتان می‌شود.

ساعت تمام اسپرت مردانه جی شاک با بند نارنجی

6.ساعت‌های مچی تیپ و شخصیت شما را منعکس می‌کنند

از کسی پوشیده نیست که نوع ساعت به عنوان جلوه‌ای از تیپ و سبک لباس پوشیدن افراد است.

شاید توجه کرده باشید که برخی افراد فقط از ساعت‌های کلاسیک استفاده می‌کنند . برخی دیگر فقط ساعت‌های مخصوص شیرجه و غیره را استفاده می‌کنند. به این دلیل است که این ساعت‌ها سبک زندگی افراد را بازتاب می‌دهند.

همانطور که قبلاً ذکر شد ، لوازم جانبی که مردان می‌توانند از آن استفاده کنند محدود است . ساعت‌ها به مردان این امکان را می‌دهند تا شخصیت و سبک زندگی خود را بیان کنند. پوشیدن ساعت نوعی از بیان کردن علاقه‌مندی‌های خود است و اگر به ساعت‌هایی که افراد در دست دارند توجه کنید ، ممکن است از اینکه چقدر این ساعت‌ها منعکس کننده سبک زندگی و شخصیت آن‌ها است، تعجب کنید.

به عبارت دیگر ، با یک ساعت ، می‌توانید بدون گفتن کلمه‌ای ، شخصیت خود را بیان کنید. که بسیار تاثیر گذار است.

برخی افراد ساعت را برای نمایش شخصیت خود می‌پوشند ، که به نوعی ، راهی برای آنها است که شخصیت و سبک زندگی خود را منعکس کنند. در بعضی از فرهنگ‌ها ، پوشیدن چیزهایی که برای بیان کردن شخصیت استفاده می‌شود، بسیار معمول است ، مانند ساعت های طلا و الماس.

ساعت آلپینا کلاسیک قاب رزگلد بند چرمی صفحه سرمه ای

7.ساعت‌های مچی میراث خوبی هستند

این یکی از جالب‌ترین دلایلی است که شما باید ساعت مچی داشته باشید. زیرا ساعت‌ها جزو جالب‌ترین اشیائی است که میتوانید برای دیگران به ارث بگذارید.

ساعت‌های قدیمی تاریخ زیادی را در خود جای داده‌اند و این دلیل مهمی است که باعث شده در سال‌های اخیر جمع‌آوری ساعت‌های قدیمی محبوبیت زیادی پیدا کند.

داشتن ساعت‌هایی که از طریق نسل‌ها منتقل شده‌اند ، یادآور بستگان شما است . اینکه تاریخچه ساعت به چه صورت بوده است ، کجا و چگونه استفاده شده است داستانی را می‌گوید. شعار پاتک فیلیپ این است که "سنت خود را بسازید" ، و این بدان دلیل است که ساعت‌های این برند ساعت‌هایی با کیفیت بالا و قطعات هنری شگفت‌انگیزی هستند که می‌توانند مدت زمان بسیاری کار کنند و از نسلی به نسل دیگر منتقل شوند. در صورت سرویس‌دهی منظم ، ساعت‌ها طول عمر بالایی دارند و می توانند از نسلی به نسل دیگر منتقل شوند. جمله معروف برند پاتک فیلیپ را بخاطر بسپار "شما در واقع هرگز یک ساعت مچی پاتک فیلیپ ندارید ، بلکه فقط مراقب آن هستید تا نسل بعدی".

ساعت مچی مردان سیتی‌زن بند چرمی

8.ساعت مچی و احترام و ارزش

در حالی که برخی از افراد به احترام و ارزشی که ساعت‌ها دارند، اهمیت نمی‌دهند . ساعت‌ها برای شروع مکالمه بسیارعالی هستند و می‌توانند سرآغاز رابطه مادام‌العمر با شخصی که عاشق ساعت‌هاست ، باشند. ساخت ساعت‌های پیشرفته یک صنعت عظیم است ، که موضوع بحث بسیاری از گروه‌ها ،اجتماعات و افراد است و این موضوعی است که به ایجاد روابط بین افراد کمک می‌کند زیرا آن‌ها در اطراف یک علاقه و اشتیاق مشترک جمع شده‌اند.

از نظر احترام ، اگر کسی از شما زمان را بپرسد ، بسیار شیک‌تر و زیباتر به نظر می‌رسد که به مچ دست خود نگاه کنید تا اینکه گوشی خود را از جیب خود بیرون بیاورید. هنوز هم می‌توانید جذابیت و ظرافت خاص ساعت مچی را هنگام بررسی زمان مشاهده کنید.

ساعت مچی ادیفایس بلوتوث دار با موتور سولار

9.قابل اطمینان بودن ساعت مچی

ما نمی‌توانیم یکی از مهم‌ترین دلایلی که "چرا باید ساعت مچی داشته باشیم" را فراموش کنیم: اینکه آن‌ها بسیار قابل اعتماد هستند.

ساعت‌مچی مدت طولانی قبل از برق وجود داشته و این بدان معنی است که ساعت‌های مکانیکی می‌توانند بدون برق کار کنند.

علاوه بر این ، ساعت‌های کوارتز که دارای باتری هستند نیز بسیار قابل اعتماداند. با وجود اینکه توسط یک باتری، وابسته به الکتریسیته هستند ، باتری ساعت مچی کوارتز مدت زمان زیادی را نگه می‌دارد ، به طور معمول حدود یک سال.

اگر از تلفن خود برای بررسی زمان استفاده می‌کنید ، هنگامی که باتری آن تمام می‌شود ، نمی‌توانید زمان دقیق را بدانید و وقتی چنین اتفاقی افتاد ، ساعت مچی مکانیکی خود را روی مچ دست خود دارید که فقط به تیک زدن ادامه می دهد و از دو حرکت انرژی می گیرد بازوی شما (ساعت اتوماتیک) یا هر بار که آن را تکان می‌دهید.

برخلاف اینکه جامعه به سوی جامعه‌ای پیشرفته‌تر حرکت می‌کند ، بهترین و پیشرفته ترین ساعت‌ها از نوع دیگری از فناوری استفاده می‌کنند - اتوماتیک و شارژ خودکار. این ساعت‌ها وقتی تلفن شما خاموش شود بکار ادامه می‌دهند و چیزی است که شما همیشه می‌توانید به آن اعتماد کنید ، زیرا سال‌های متمادی کار خواهند کرد.

اکثر تلفن‌های هوشمند مدرن حتی نمی‌توانند یک روز کامل بدون نیاز به شارژ مورد استفاده قرار گیرند ، اما وقتی یک ساعت مچی دارید ، لازم نیست نگران این موضوع باشید.

ساعت مچی مخصوص کوهنوردی  پروترک قاب مشکی و بند مشکی

10.ساعت‌ها نمایانگر رابطه شما با زمان است

انسان‌ها همیشه مجذوب زمان بوده‌اند. تمامی این تلاش‌ها ازصفحه‌هایی که با حرکت نورخورشید زمان تقریبی را نمایش می‌دادند، شروع شد، زمانی كه انسان‌ها سعی‌كردند زمان را تخمین بزنند و راهی برای سنجش زمان بیابند. زمان ما در اینجا محدود است و ساعت‌ها به عنوان یادآور این مسئله عمل می‌کنند که باید هر لحظه را در آغوش بگیریم و قدردان آن باشیم.برای بسیاری از افراد ، پوشیدن ساعت مچی می‌تواند تأثیر مثبتی در نحوه گذراندن وقت خود داشته باشد ، زیرا این نکته را به شما یادآوری می‌کند که شما فقط 24 ساعت زمان در طول یک روز دارید. این‌ها همه نیست ، ساعت‌ها نه تنها شما را به یاد زمان می‌اندازند، بلکه به شما یادآور می‌شوند که باید آن را بسیار ارزشمند بدانید.

 ساعت عقربه

 

حساب من

حساب من


سفارشات من

اطلاعات شخصی

ارتباط با ما

ارتباط با ما


شماره تماس پشتیبانی فروش : 55697714

شعبه مرکزی : تهران، خیابان ۱۵ خرداد، بازار بزرگ، پاساژ ساعت، پلاک ۲ 

شعبه سعادت آباد : تهران، شهرک غرب بلوار فرحزادی، میدان کتاب ابتدای بلوار کوهستان، مجتمع تجاری اُپال، طبقه ۲، پلاک 211

 

فروشگاه اینترنتی گالری ساعت عقربه  
 

گالری ساعت عقربه با 40 سال تجربه در فروش ساعت های اصل و اورجینال نامی شناخته شده در بازار ساعت مچی ایران می باشد. 
عقربه دارای نمایندگی بیش از سی برند مطرح روز دنیا و تنوعی بالغ بر 10000 مدل ساعت مچی اصل و اورجینال در تمامی رنج های قیمتی از بهترین مقصد های شما برای خرید ساعت مچی می باشد. همچنین شما می توانید از مشاوره تخصصی و رایگان مستر عقربه برای یک خرید راحت و اسان بهره ببرید.

اتحادیه ساعت عقربه
enamad aghrabeh
لطفا صبر کنید...