محصولات

مشاهده همه
سبد خرید شما خالی است
جستجو

محصول مورد نظر خود را در قسمت جستجو وارد کنید!

جی شاک، ساعتی برای خاک

چرا ساعت جی شاک جزو مقاوم ترین ساعت های روز دنیا است؟

مهم ترین چیز برای شما در خرید ساعت ظاهر و زیبایی ان است ...

مهم ترین چیز برای شما در خرید ساعت ظاهر و زیبایی ان است. و ان را فقط خودتان می توانید طبق علایق خود انتخاب کنید. عده زیادی از مردم هستند که دوست دارند ساعت هایی که به دستشان هست ساده و کلاسیک باشد. اما ساعت مچی جی شاک از شرکت کاسیو همچین شکلی ندارد و به عنوان یک ساعت اسپرت و پر امکانات شناخته می شود. اکثرا این مدل از ساعت مچی ها را  جوان تر ها بیشتر می پسندند و شاید به دل علاقمندان به ساعت های کلاسیک زیاد ننشیند.

ساعتی برای خاک

 -زمان در مقابل دریل مقاوم است.

بسیاری از مردم هستند که در محل کارشان، خاک یا گل و چیز هایی مثل اینها وجود دارد.

وهمچنین افرادی هستند که با ابزاری همچون دریل کار میکنند . همه کسانی که در این مکان ها هستند یا شغلشان این است، از ساعت های مچی نمی توانند استفاده کنند. چرا که ساعت های  مچی در مقابل گل و لای و دریل مقاوم نیستند .

اما شرک کاسیو تصمیم به ساخت ساعتی گرفت که برای همچین افرادی که کارشان در خاک و  گل یا قلوه سنگ است مناسب باشد. خوشبختانه در این کار بسیار موفق شد و حاصل ان ساعت مچی مدل3GWG-1000-1A از برند جی شاک شد. جی شاک اولین ساعت مچی انولوگ دیجتال  است که قابلیت مقاوت در برابر گل و دریل را دارد.

ساعت جی شاک کاملا در مقابل لرزشِ دریل مقاوم است و دیگر قابلیت ان این است که شما می توانید  تمام این ساعت را زیر گل و لای ببرید.

 -مکانیزم مقابله با گل و لای:

 در ساعت جی شاک دور تمام شیشه ساعت و دور دکمه ها و پیچ های قاب از واشر های ضد اب استفاده شده است.

و عامل اصلی که به شما اجازه رفتن در گل را می دهد همین واشر ها هستند. جدا از این ها هم شما می توانید با ساعت مچی جی شاک تا عمق 200متر(20بار) هم در اب پایین بروید. اگر این واشر  ها نبودند هیچ کدام از این قابلیت ها را این مدل به همراه نداشت.

اما علاوه بر واشر ضد اب تمام دکمه های ساعت یا دسته کوک های پیچی ان، به میله ای وصل هستند که اگر طی زمان یا به دلیل یک ضربه واشر ها پاره یا خراب شدند ساعت مچی شما قابلیت ضد اب بودن خود را از دست ندهد. پس بهتر است که بدانید که دور دکمه های، در ساعت جی شاک هم واشر ضد آب وجود دارد و هم یک میله که قابلیت مقاومت ساعت مچی در برابرگل و لای و  حتی اب را دوچندان می کند.

 - همه چیز در یک قاب.

مهم ترین چیز برای شما در خرید ساعت ظاهر و زیبایی ان است. و ان را فقط خودتان می توانید طبق علایق خود انتخاب کنید. عده زیادی از مردم هستند که دوست دارند ساعت هایی که به دستشان هست ساده و کلاسیک باشد. اما این ساعت مچی از شرکت کاسیو همچین شکلی ندارد و به عنوان یک ساعت اسپرت و پر امکانات شناخته می شود. اکثرا این مدل از ساعت مچی های جی شاک را  جوان تر ها بیشتر می پسندند و شاید به دل علاقمندان به ساعت های کلاسیک زیاد ننشیند.

 مدل3GWG-1000-1A یکی زیبا ترین ساعت مچی های برند جی شاک است.

ظاهر این ساعت مچی بسیار شلوغ و پر امکانات است و همین باعث قشنگی ساعت مچی شده است. اول از همه از استفاده رنگ های متنوع در صفحه ساعت شروع می کنیم که بسیار توجه خریداران را جلب می کند. در این موضوع میشود به استفاده از رنگ های سفید، زرد، سیاه و یا حتی طوسی در صفحه ساعت اشاره کرد. رنگ سفید به کار رفته در عقربه ها و اعداد ساعت جی شاک باعث روشنی انها در مقابله زمینه ساعت  و حتی در شب شده است. استفاده از رنگ سیاه که کمی هم متمایل به طوسی است جلوه خاصی به زمینه میدهد.  و کمی هم در ان رنگ زرد  هست که ساعت را اسپورت می کند.

شرکت کاسیو عقربه های این مدل از ساعت جی شاک خود را درشت و نوک ان را تیز ساخته است که باعث شده است تا عقربه های ساعت مچی شما شبیه به علامت هشدار باشد. داشتن ساعت دیجیتال و  یا فشار سنج ، صفحه این ساعت بسیار زیبا می کند که در ادامه در باره خاصیت انها توضیح  خواهیم داد.

اما یکی از عوامل زیبایی صفحه جی شاک می شود به قاب ساعت اشاره کرد. قاب این ساعت مچی به صورت بزرگ و درشت است که تا بالای شیشه ساعت امده است که باعث محافظت از شیشه ساعت مچی می شود. رنگ این قاب با رنگ زمینه ساعت یکی است که باعث یک پارچگی ساعت شده است. و اما همان طور که مشاهده می کنید در قاب ، شش دکمه و چهار پیچ سیاه وجود دارد. پیچ های روی ساعت جی شاک به شما اجازه ان را می دهند که بفهمید چه مقدار قاب به بدنه ساعت محکم بسته شده است. دکمه های ساعت جی شاک هم جلوه اسپورت بودن به این مدل را می دهد که  روی ان ها هم به صورت خانه خانه برجسته است.

همان طور که در بالا خواندید قاب ساعت مچی جی شاک تا بالای شیشه امده است و باعث محافظت از شیشه می شود. شاید شما فکر کنید که با داشتن این قاب دیگر نیازی به شیشه مقاوم و نشکن نیست. ولی با توجه به مناسب بودن این ساعت برای افراد و مکان های خاص برند جی شاک در شیشه ساعت از یاقوت کبود استفاده کرده است. یاقوت کبود باعث شده است تا اگر تکه سنگی روی شیشه ساعت بی افتد شیشه ساعت نشکند و خراشی هم بر ندارد. یا حتی  اگر ساعت جی شاک شما خاکی یا گلی بشود به هیچ عنوان شیشه ان شفافیت خود را از دست نمی دهد. قطر صفحه این ساعت حدود 56 میلیمتر است و ضخامت ان 18میلیمتر.

اما در اخرین بخش از ویژگی های ظاهری  این ساعت مچیجی شاک، ساعتی مقاوم می شود درباره بند ساعت توضیح داد.

رنگ این بند سبز تیره است که به زمینه و بدنه ساعت جی شاک جلوه و زیبایی می دهد. بند این مدل از جنس رزین است که دارای مقاومت بالایی است. رزین یک ماده طبیعی است که از شیره بعضی از درختان گرفته می شود و از ترکیب ان با چیز هایی مثل پلاستیک ماده ای مقاوم تولید می شود. استفاده از رزین در بند ساعت جی شاک باعث زیبایی این ساعت می شود. به دلیل اینکه بند  ساعت همیشه خود را محکم و تمیز نشان می دهد .

 -از ژاپن تا المان از دما تا ارتفاع

شما با خریدن ساعت جی شاک نه تنها ساعت کشور خود بلکه ساعت پنج کشور از سرتاسر دنیا را می توانید مشاهده کنید. اگر به معنای بهتر بخواهیم توضیح دهیم این ساعت مچی از قابلیت شش بانده یا همان شش سیگنالِ برخوردار است. کشور های انگلیس، امریکا، ژاپن، چین و المان کشور هایی هستند که شما می توانید با این مدل ساعت های شهر های ان ها را ببینید.

اما این فقط 5 سیگنال از ساعت 6بانده بود . سیگنال یا باند ششم کشور و شهری هست که شما در ان ساکن هستید . اما امکانات زیاد دیگری هم این ساعت مچی دارد که برای بودن در شرایط خاص هستند . شما در صفحه ،یک ساعت دیجیتال مشاهده می کنید که فواید های زیادی از جمله نشان دادن دما و چراغ برای شب دارد . اما برای خود ساعت هم یک چراغ گزاشته شده است که برای دیدن فشار و ارتفاع در شب یا در تاریکی استفاده می شود . هما نطور که توضیح دادیم این ساعت از قابلیت سه حسگر بهره می برد که شامل نشان دادن فشار ، دما و ارتفاع می باشد . این ساعت حتی قطب نمای دیجیتالی هم در خود جای داده است که کارایی بسیار زیاده  برای خریداران این ساعت مچی داشته است .

و اما درباره مصرف انرژی این ساعت نکته ای که وجود دارد این است که اگر شما ساعت مچی

خود را در مقابل هر نوری قرار دهید ساعت شما نور را جذب کرده و به برق تبدیل می کند . این  عمل باعث شده است که از باتری این ساعت بسیار کم استفاده شود .

  -شاهکار

عده زیادی با خواندن اینکه این ساعت جی شاک مخصوص کسانی است که کارشان در خاک و گل و با ابزارالات است از خریدن این ساعت پشیمان می شوند. اما این تفکر کاملا غلط و اشتباه است و شما می توانید ساعت جی شاک را به صورت روز مره و دایمی به دست کنید و بهترین استفاده را از این ساعت ببرید. کسانی هستند که این ساعت مچی را با لباس های اسپورت و یا حتی ورزشی خود ست میکنند. این مدل از امکانات زیادی بهره می برد که خود را منحصر به فرد جلوه می دهد.

گالری ساعت عقربه به شما تضمین می دهد که با خریدن ساعت جی شاک تا چند سال نیازی به خریدن ساعت ندارید چرا که طول عمر ساعت جی شاک بسیار بالاست و قابلیت های ان تمامی نیاز های شما را برطرف می کند. خدمات شرکت، گارانتی 12ماهه است که شما می توانید از ان استفاده کنید. برند یکی از بهترین برند های حال حاضر در جهان است که شرکت در کشور ژاپن تاسیس کرده است.

 

 

 

 

حساب من

حساب من


سفارشات من

اطلاعات شخصی

ارتباط با ما

ارتباط با ما


شماره تماس پشتیبانی فروش : 55697714

شعبه مرکزی : تهران، خیابان ۱۵ خرداد، بازار بزرگ، پاساژ ساعت، پلاک ۲ 

شعبه سعادت آباد : تهران، شهرک غرب بلوار فرحزادی، میدان کتاب ابتدای بلوار کوهستان، مجتمع تجاری اُپال، طبقه ۲، پلاک 211

 

فروشگاه اینترنتی گالری ساعت عقربه  
 

گالری ساعت عقربه با 40 سال تجربه در فروش ساعت های اصل و اورجینال نامی شناخته شده در بازار ساعت مچی ایران می باشد. 
عقربه دارای نمایندگی بیش از سی برند مطرح روز دنیا و تنوعی بالغ بر 10000 مدل ساعت مچی اصل و اورجینال در تمامی رنج های قیمتی از بهترین مقصد های شما برای خرید ساعت مچی می باشد. همچنین شما می توانید از مشاوره تخصصی و رایگان مستر عقربه برای یک خرید راحت و اسان بهره ببرید.

اتحادیه ساعت عقربه
enamad aghrabeh
لطفا صبر کنید...