محصولات

مشاهده همه
سبد خرید شما خالی است
جستجو

محصول مورد نظر خود را در قسمت جستجو وارد کنید!

آشنایی با ساعت بیبی جی

آشنایی با ساعت بیبی جی

برند ساعت کاسیو به عنوان یکی از برندهای معروف دارای انواعی از زیرمجموعه‌ها و طراحی‌های زیبا است. یکی از این زیرمجموعه‌ها، سری ساعت بیبی جی است. ساعت بیبی جی در مقابل زیر مجموعه دیگر این برند به نام جی‌شاک قرار دارد. اگر تمایل دارید با ساعت بیبی‎جی از برند کاسیو آشنا شوید با ما همراه باشید. ما در این مقاله قصد داریم به معرفی ساعت بیبی جی و ویژگی‌های آن بپردازیم.

ساعت بیبی جی

برند کاسیو در سال 1946 به وسیله تادائو کاشیو و برادرانش در توکیو تاسیس شد. این برند در اوایل، کار خود را با ساخت لوازمی مانند ماشین حساب و قطعات الکترونیکی آغاز کرد. پس از گذشت مدت زمانی، برند کاسیو که در زمینه ساخت قطعات الکترونیکی پیش رفته بود ساخت ساعت‌های خود را آغاز کرد. این برند با شروع تولید ساعت جی‌شاک در سال 1983 به پیشرفت زیادی دست یافت.

برند کاسیو پس از تولید جی‌شاک و دستیابی به موفقیت در این زمینه، بر آن شد که دست به تولید ساعتی با مشخصات جی‌شاک برای بانوان بزند. این ساعت مدلی نبود جز بیبی جی که در سال 1994 راه‌اندازی شد. ساعت بیبی جی در واقع مدل زنانه جی‌شاک است که متناسب با سلیقه بسیاری از بانوان است. از ویژگی‌های ساعت بیبی جی می توان به مقاومت در برابر آب و ضربه، هشدار روزانه، کرنومتر و تایمر اشاره کرد.

طراحی ساعت بیبی جی

 

برند مشهور کاسیو دارای انواع ساعت‌های مردانه و زنانه در زیر مجموعه‌های بیبی جی (Baby-G)، شن (Sheen)، جی‌شاک (G-Shock)، ادیفایس (Edifice) و ... است. این برند ساعت‌های عقربه‌ای، آنالوگ و دیجیتالی خود را در انواع طرح‌ها و امکانات به بازار عرضه می‌کند. ساعت بیبی جی به عنوان یکی از زیر مجموعه‌های کاسیو دارای طراحی متناسب برای مچ دست بانوان است.

ساعت بیبی جی نسبت به نوع جی‌شاک دارای ظرافت و لطافت بیشتری است. بندهایی که برای این ساعت‌ها به کار گرفته شده است ظریف‌تر از انواع دیگر ساعت‌های کاسیو است. نوع گرد صفحه نمایش برخی از این ساعت‌ها با قطر مناسبی که دارند در زیبا به نظر رسیدن مچ دست موثر هستند. ساعت‎های بیبی‎جی با طراحی خاص می‌تواند زیبایی ظاهری و استایل شما را دو چندان کند.

رنگ‌های ساعت بیبی جی

 

ساعت بیبی جی از رنگ‌بندی‌های متنوعی برخوردار است. شما می‌توانید هم رنگ‌های تیره و هم رنگ‌های روشن را در این مدل پیدا کنید. از جمله رنگ‌های بیبی جی می‌توان به رنگ‌های صورتی، قرمز، بنفش، زرد، سفید، سبز، نقره‌ای، آبی و مشکی اشاره کرد. این در حالی است که ساعت جی‌شاک، سری دیگر ساعت کاسیو، از چنین تنوعی برخوردار نیست. بنابراین اگر به رنگ‌های روشن و شاد علاقه‌مند هستید این نوع ساعت می تواند پاسخگوی نیازتان باشد.

امکانات ساعت بیبی جی

ساعت‎های بیبی جی در عین داشتن دقت و ظرافت دارای امکانات مختلفی هستند که می‌تواند نظر بانوان بسیاری را به خود جلب کند. این ساعت‌ها با وجود سبکی و داشتن ظرافت‌های مخصوص، از دوام و استحکام بالایی برخوردارند. ساعت‌های بیبی جی با وجود امکاناتی که در اختیار استفاده‌کننده قرار می‌دهند قیمت مناسبی نسبت به بسیاری از ساعت‌ها دارند.

امکانات این ساعت‌ها شامل مواردی چون زنگ هشدار روزانه، قابلیت کرنومتر، مقاومت در برابر شوک و ضربه، کورنوگراف، نور پس زمینه و خاصیت ضد آب است. ساعت‌های بیبی جی بر اساس امکاناتشان دارای قیمت‌های مختلفی هستند. قابلیت نور پس زمینه در ساعت بیبی جی به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی ساعت را در فضاهای تاریک مورد استفاده قرار دهید.

قابلیت ضد آب

یکی از ویژگی‌های ساعت بیبی جی مقاومت آن‌ها در برابر آب است. اکثر این ساعت‌ها تا 330 فوت در برابر آب مقاومت دارند. بنابراین در بسیاری از مکان‌ها می‌توان آن را مورد استفاده قرار داد مگر اینکه قصد غواصی در دریا داشته باشید. در این صورت برای حفظ و نگهداری ساعت بهتر است آن را از دست خود خارج کنید. البته اگر در کلاس‌های شنا شرکت می‌کنید استفاده از آن برای جلسات شنا مانعی نخواهد داشت.

معرفی دکمه‌های ساعت

دکمه تنظیم(Adjust): این دکمه در قسمت بالای سمت چپ ساعت قرار دارد که برای تنظیم ساعت از آن استفاده می‌شود.

دکمه برگشت(Reverse): این دکمه در قسمت پائین سمت راست ساعت قرار دارد و برای عقب بردن اعداد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دکمه جلوبر(Forward): این دکمه در قسمت پائین سمت راست ساعت قرار دارد که از آن برای جلو بردن اعداد استفاده می‌شود.

دکمه تعویض حالت(Mode): این دکمه در قسمت پائین سمت چپ ساعت قرار دارد و برای پیمایش بین گزینه‌های ساعت از آن استفاده می‌شود.

روش تنظیم ساعت بیبی جی

تنظیم ثانیه: دکمه تنظیم را به مدت سه ثانیه فشار دهید و نگه دارید. بعد از سه ثانیه می‌بینید که یکی از قسمت‌های صفحه ساعت شروع به چشمک زدن می‌کند. برای تنظیم ثانیه بر اساس زمان حال، دکمه برگشت یا جلوبر را فشار دهید.

تنظیم دقیقه: برای تعیین عدد دقیقه دکمه "Mode" را فشار دهید تا به عدد نشان‌دهنده دقیقه برسید. برای تغییر عدد دقیقه به یک دقیقه قبل از زمان حال، دکمه برگشت یا جلوبر را فشار دهید. وقتی که عدد دقیقه را یک دقیقه جلوتر از زمان فعلی تنظیم می‌کنید وقتی ثانیه به عدد 60 می‌رسد دقیقه هم به صورت خودکار روی زمان درست تنظیم می‌شود.

تنظیم ساعت: برای تنظیم ساعت از دکمه"Mode" استفاده کنید تا ساعت فعلی مشخص شود. برای تغییر عدد ساعت به ساعت فعلی، دکمه جلو یا برگشت را فشار بدهید تا به عدد ساعت فعلی برسید. اگر می‌خواهید از حالت 12 ساعته به جای 24 ساعته استفاده کنید توجه داشته باشید حالت "AM" (قبل‌ازظهر) و "PM" (بعدازظهر) درست انتخاب شده ‌باشد. اگر ساعت در این حالت قرار ندارد باید ۱۲ بار دکمه را فشار دهید تا به زمان مورد نظر برسید.

برخی نکات استفاده از ساعت بیبی جی

  • روش تنظیم بسیاری از ساعت‌های بیبی جی معمولا یکسان است بنابراین روشی که ارائه شد برای اکثر آن‌ها قابل اجرا است.
  • برخی از مدل‌های ساعت کاسیو دارای راهنمای آنلاین هستند. برای پیدا کردن راهنمای ساعت کاسیو خود می‌توانید از 4 رقم درج شده در پشت ساعت استفاده کنید یا مدل مورد نظر را در اینترنت جستجو کنید.
  • برخی از ساعت‌های بیبی جی دیجیتالی عقربه‌ای هستند. اگر زمانی متوجه شدید عقربه‌های ساعت خود به خود از کار افتاده یا اینکه با ساعت دیجیتال هماهنگ نیست آن را به یک کارشناس ساعت نشان دهید.

خلاصه:

برند ساعت کاسیو به عنوان یکی از برندهای معروف دارای انواعی از زیرمجموعه‌ها و طراحی‌های زیبا است. یکی از این زیرمجموعه‌ها، سری بیبی جی است. برند کاسیو پس از تولید جی‌شاک و دستیابی به موفقیت در این زمینه، بر آن شد که دست به تولید ساعتی با مشخصات جی‌شاک برای بانوان بزند. این ساعت مدلی نبود جز سری بیبی جی که در سال 1994 راه‌اندازی شد.

ساعت بیبی جی نسبت به نوع جی‌شاک دارای ظرافت و لطافت بیشتری است. بندهایی که برای این ساعت‌ها به کار گرفته شده است ظریف‌تر از انواع دیگر ساعت‌های کاسیو است. ساعت بیبی جی از رنگ‌بندی‌های متنوعی برخوردار است. از جمله رنگ‌های بیبی جی می‌توان به رنگ‌های صورتی، قرمز، بنفش، زرد، سفید، سبز، نقره‌ای، آبی و مشکی اشاره کرد.

امکانات این ساعت‌ شامل مواردی چون زنگ هشدار روزانه، قابلیت کرنومتر، مقاومت در برابر شوک و ضربه، کورنوگراف، نور پس زمینه و خاصیت ضد آب است. ساعت بیبی جی دارای دکمه‌های مختلفی چون دکمه تنظیم(Adjust)، دکمه برگشت(Reverse)، دکمه جلوبر(Forward) و دکمه تعویض حالت(Mode) است. از این دکمه‌ها برای تنظیم ثانیه، ساعت، دقیقه وموارد دیگر استفاده می‌شود.

 

 

 

حساب من

حساب من


سفارشات من

اطلاعات شخصی

ارتباط با ما

ارتباط با ما


شماره تماس پشتیبانی فروش : 55697714

شعبه مرکزی : تهران، خیابان ۱۵ خرداد، بازار بزرگ، پاساژ ساعت، پلاک ۲ 

شعبه سعادت آباد : تهران، شهرک غرب بلوار فرحزادی، میدان کتاب ابتدای بلوار کوهستان، مجتمع تجاری اُپال، طبقه ۲، پلاک 211

 

فروشگاه اینترنتی گالری ساعت عقربه  
 

گالری ساعت عقربه با 40 سال تجربه در فروش ساعت های اصل و اورجینال نامی شناخته شده در بازار ساعت مچی ایران می باشد. 
عقربه دارای نمایندگی بیش از سی برند مطرح روز دنیا و تنوعی بالغ بر 10000 مدل ساعت مچی اصل و اورجینال در تمامی رنج های قیمتی از بهترین مقصد های شما برای خرید ساعت مچی می باشد. همچنین شما می توانید از مشاوره تخصصی و رایگان مستر عقربه برای یک خرید راحت و اسان بهره ببرید.

اتحادیه ساعت عقربه
enamad aghrabeh
لطفا صبر کنید...