محصولات

مشاهده همه
سبد خرید شما خالی است
جستجو

محصول مورد نظر خود را در قسمت جستجو وارد کنید!

آشنایی با برند ساعت لاروس

آشنایی با ساعت لاروس

برند لاروس یکی از برندهای معروف ساعت است که در بسیاری از نقاط جهان دارای نمایندگی است. این برند با داشتن انواع مدل‌ها، طراحی‌ها و قابلیت‌ها، نیاز افراد با سلیقه‌های مختلف را برآورده می‌کند. اگر از طرفداران ساعت مچی هستید و تمایل دارید با برندهای معتبر آشنا شوید با ما همراه باشید. ما در این مقاله قصد داریم به معرفی ساعت لاروس و توضیحاتی درباره آن بپردازیم.

تاریخچه ساعت لاروس

برند لاروس برای اولین بار در سال 1982 در استرالیا برای تکمیل برندهای محبوب سیکو و پولسار راه اندازی شد. در واقع شرکت سیکو، تولیدکننده ساعت‌های پولسار، ساعت‌های سیکو و ساعت‌ لاروس است. لاروس یک موفقیت فوری بدست آورد. این برند نه تنها محصولاتی با قیمت مناسب ارائه می‌کرد بلکه محصولات شرکت از کیفیت بالایی برخوردار بود. اکنون شرکت لاروس با داشتن تعهدات عظیم در زمینه پیشرفت فناوری، طیف گسترده‌ای از ساعت‌ها را تولید و به بازار عرضه می‌کند.

در واقع هدف شرکت از ارائه برند لاروس، تولید ساعت مچی‌هایی با قیمت ارزان و کیفیت مناسب بود. اکنون سال‌هاست که از راه اندازی این برند و تولیدات منحصربفردش می گذرد. تاکنون شرکت موفق شده است میلیون‌ها ساعت از این برند را در سراسر جهان به فروش برساند. ساعت‌ لاروس به دلیل دوام، ظاهری شیک و دقیق بودن امروزه در میان افراد زیادی محبوب است. از انواع ساعت‌های لاروس می‌توان به ساعت‌های دیجیتالی، عقربه‌ای و دیجیتالی_عقربه‌ای اشاره کرد.

برند ساعت لاروس با طرح‌های متنوع و قیمت مناسب، جایگاه مناسبی در بازار کسب کرده است.

طراحی ساعت‌های لاروس

تاریخچه ساعت لاروس

در برند لاروس شما مجموعه‌ای از ساعت‌ها را مشاهده خواهید کرد که برای استفاده مردان، زنان و کودکان مناسب خواهد بود. برای مشاهده این ساعت‌ها کافی است یک جستجو انجام دهید تا با دیدن انواع نمونه‌های آن شگفت زده شوید.

ساعت لاروس از لحاظ نمایشگر دارای نوع عقربه‌ای، دیجیتالی و ترکیب دیجیتال و عقربه‌ای است. نوع دیجیتالی آن با یک نگاه سریع قابل خواندن است. از نظر صفحه بعضی از ساعت‌های این برند به شکل مستطیلی و برخی دیگر به صورت گرد هستند. کریستال‌های این ساعت از نوع شیشه‌های شفاف یا پلاستیک شفاف است.

در برند لاروس به گونه‌ای از رنگ‎ها برای ساعت استفاده شده است که به شکلی ایده‌آل مکمل یکدیگر هستند. بندهای ساعت نیز از فلزی گرفته تا نوع چرمی آن، بسته به سبک ساعت مورد نظر دارای تفاوت هستند. ساعت‌های لاروس می‌توانند انتخاب خوبی برای تکمیل استایل بسیاری از افراد باشند. چراکه در کنار تنوع بالا، کیفیت مناسبی را ارائه می‌دهند.

کیفیت ساعت‌های لاروس

کیفیت ساعت مچی لاروس

یکی از ویژگی‌های ساعت لاروس عملکرد داخلی محصول است که از دقت بسیار بالایی برخوردار است. اگر چه مدل‌های ساعت لاروس با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند اما از نظر اطمینان‌بخشی یکسان هستند. از دیگر ویژگی‌های این ساعت که به نوعی مزیت محسوب می‌شود، وجود قاب‌های بادوام است. قاب‌ها از موادی مانند برنج و فولاد ضد زنگ ایجاد شده‌اند که البته این‌ها فقط دو نمونه از مواد به کار رفته در آن‌ها است.

همچنین این ساعت‌ها برای اینکه در برابر آب و ضربه از خود مقاومت داشته باشند به شکلی مناسب تعبیه شده‌اند. ساعت لاروس با داشتن موتور ژاپنی و مواد با کیفیت به کار رفته در آن می‌تواند دوام و استحکام بالایی را داشته باشد. ساعت‌هایی با جنس استیل بدنه بسیار مناسب کسانی است که ماندگاری و دوام ساعت برایشان اهمیت دارد.

مقاومت در برابر آب

ساعت مچی مقاوم در برابر آب لاروس

ساعت‌ لاروس از قابلیت مقاومت در برابر آب بهره‎مند است. شما می‌توانید با بررسی صفحه ساعت یا پشت بدنه نشان ضد آب را که درج شده ببینید. با بررسی ساعت، احتمالا یکی از این موارد را خواهید دید: 200M  یا 20BAR ، 100M  یا 10BAR ، 50M  یا 5BAR. با وجود مقاومت ساعت در برابر آب دیگر خیالتان در هنگام شستشوی دست‌ها و بارش باران راحت خواهد بود. در واقع این ویژگی از آسیب دیدن ساعت در اثر برخورد با آب جلوگیری می‌کند.

با وجود این موارد، بهتر است احتیاط لازم را به کار ببرید تا بتوانید به مدت طولانی از ساعت خود حفاظت کنید. بنابراین برای نگهداری و دوام ساعت توصیه‌های دفترچه راهنما را مد نظر قرار دهید. همچنین این را بدانید که بندهای چرمی ساعت ممکن است در برابر آب مقاوم نباشند مگر این که این موضوع در مشخصاتشان ذکر شده باشد.

مناسب برای انواع موقعیت‌ها

ساعت‌های لاروس به گونه‌ای هستند که در هر موقعیتی قرار دارید می‌توانید مدل مناسب خود را در میان انواع مدل‌های آن بیابید. همچنین این ساعت به دلیل کیفیت، طراحی، ظاهر زیبا و قیمت مناسب می‌تواند به عنوان یک هدیه مناسب مورد استفاده قرار گیرد. ساعت‌ لاروس در عین سادگی با داشتن ظرافت و زیبایی می‌تواند به هدیه‌ای جالب و به یاد ماندنی تبدیل شود.

قیمت مناسب

اگر به دنبال ساعتی با قیمت مناسب هستید برند لاروس به عنوان یکی از پرفروش‌ترین برندها می‌تواند پاسخگوی نیاز شما باشد. از آن جایی که برند لاروس دارای طیف وسیعی از ساعت‌های مردانه، زنانه و بچگانه است در میان افراد مختلف دارای طرفدار است. ساعت لاروس با برخورداری از موتور ژاپنی و متریال‌های خوب به عنوان پرطرفدارترین برندهای قیمت مناسب به شمار می‌آید.

نکاتی جهت خرید ساعت مچی

نکات نهایی خرید ساعت لاروس

از آن جایی که ساعت مچی یک وسیله شخصی است و سلیقه در خرید آن اهمیت دارد انتخاب آن باید توسط خود فرد انجام شود. با این حال برای انتخاب مناسب‌ترین ساعت که سلیقه با شما همخوانی داشته باشد بهتر است نکاتی را در نظر بگیرید. یکی از ویژگی‌های ساعت مچی خوب متریال به کار رفته در آن است. ساعت‌های مچی از متریال مختلفی چون استیل، تیتانیوم و سرامیک ساخته می‌شوند. توجه داشته باشید هر چه متریال به کار رفته کیفیت بالاتری داشته باشد قیمت ساعت بیشتر می‌شود.

همچنین برخی از ساعت‌ها از جنس استیل عادی و برخی دیگر از جنس استیل ضدزنگ هستند. طبیعتا استیل ضدزنگ نسبت به استیل عادی تحت تاثیر رطوبت و تعریق قرار نمی‌گیرد. بنابراین رطوبت نمی‌تواند باعث آسیب به ساعت شود. علاوه بر متریال، یک ساعت مچی خوب باید از موتور قوی برخوردار باشد. از این لحاظ، برندهای معتبر می‌توانند با ارائه گواهی یا گارانتی به شما اطمینان دهند.

 

خلاصه:

برند لاروس یکی از برندهای معروف ساعت است که در بسیاری از نقاط جهان دارای نمایندگی است. این برند برای اولین بار در سال 1982 در استرالیا برای تکمیل برندهای محبوب سیکو و پولسار راه اندازی شد. لاروس یک موفقیت فوری بدست آورد. این برند نه تنها محصولاتی با قیمت مناسب ارائه می‌کرد بلکه از کیفیت بالایی برخوردار بود. اکنون شرکت لاروس با داشتن تعهدات عظیم در زمینه پیشرفت فناوری، طیف گسترده‌ای از ساعت‌ها را تولید و عرضه می‌کند.

ساعت لاروس از لحاظ نمایشگر دارای نوع عقربه‌ای، دیجیتالی و ترکیب دیجیتال و عقربه‌ای است. از نظر صفحه بعضی از ساعت‌های این برند به شکل مستطیلی و برخی دیگر به صورت گرد هستند. کریستال‌های این ساعت از شیشه‌های شفاف یا پلاستیک شفاف تهیه می‌شوند. در این برند به گونه‌ای از رنگ‎ها برای ساعت استفاده شده است که به شکلی ایده‌آل مکمل یکدیگر هستند.

یکی از ویژگی‌های ساعت لاروس کیفیت و دقت بالای عملکرد داخلی آن است. دیگر ویژگی‌های این ساعت که نوعی مزیت نیز محسوب می‌شود، وجود قاب‌های بادوام است که از موادی مانند برنج و فولاد ضد زنگ ایجاد شده‌اند. علاوه بر این ها ساعت لاروس از قابلیت ضد آب و مقاومت در برابر ضربه برخوردار است. برند لاروس با برخورداری از موتور ژاپنی و متریال‌های خوب به عنوان پرطرفدارترین برندهای قیمت مناسب به شمار می‌آید.

حساب من

حساب من


سفارشات من

اطلاعات شخصی

ارتباط با ما

ارتباط با ما


شماره تماس پشتیبانی فروش : 55697714

شعبه مرکزی : تهران، خیابان ۱۵ خرداد، بازار بزرگ، پاساژ ساعت، پلاک ۲ 

شعبه سعادت آباد : تهران، شهرک غرب بلوار فرحزادی، میدان کتاب ابتدای بلوار کوهستان، مجتمع تجاری اُپال، طبقه ۲، پلاک 211

 

فروشگاه اینترنتی گالری ساعت عقربه  
 

گالری ساعت عقربه با 40 سال تجربه در فروش ساعت های اصل و اورجینال نامی شناخته شده در بازار ساعت مچی ایران می باشد. 
عقربه دارای نمایندگی بیش از سی برند مطرح روز دنیا و تنوعی بالغ بر 10000 مدل ساعت مچی اصل و اورجینال در تمامی رنج های قیمتی از بهترین مقصد های شما برای خرید ساعت مچی می باشد. همچنین شما می توانید از مشاوره تخصصی و رایگان مستر عقربه برای یک خرید راحت و اسان بهره ببرید.

اتحادیه ساعت عقربه
enamad aghrabeh
لطفا صبر کنید...